Kirikiri Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Kjører Windows 2003 server som OS, og har Microsoft mus og tastatur. (Wireless optical mouse + Wireless Natural MultiMedia keyboard). Har lastet ned aller siste drivere til begge. Og opplever at mine medarbeideres Logitech-sendere plukkes opp av min Microsoft-sender. Det betyr at mus og tastatur oppfører seg utrolig dårlig, så lenge andres Logitech-utstyr er i bruk. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å slippe dette problemet? Så langt har jeg prøvd å gjemme senderen bak ting, slik at det ikke er noen direkte linje mellom min sender og deres tastatur. De har også flyttet på sine sendere. Har også lastet ned og installert siste drivere. Jeg er ganske sikker på at det er et problem med sender / frekvens. Hvis jeg er alene i rommet, så fungerer både tastatur og mus. Når en av medarbeiderne dukker opp og setter i gang med å skrive, så blir det trøbbel... De andre har ingen problemer med sine Logitech-ting seg i mellom. Så en løsning er jo å kjøpe nytt Logitech-utstyr for meg også, men jeg vil heller prøve å finne en løsning med det jeg har. Kirikiri Lenke til kommentar
T homas Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 på mitt "gamle" logitech kunne man sikre linjen med programmet som fulgte med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå