Qwert123 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Vell som topic sier så lurer jeg på hvor jeg kan få skaffet dette, den er til lillebroren min som elsker å spille mario og zelda men har nå klart å ødelegge de 3 kontrollene han hadde Så, er det noen som vet hvor jeg kan få skaffet dette ? Takker for svar Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Kan jo prøve spiderman. De i tromsø har jo brukte spill osv. Der er det masse N64 ting. Kanskje dem har det der du bor også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 På ebay finner man alt mulig... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Sikkert lurt å ta en titt innom www.qxl.no også OT: Har ebay en norsk "avdeling"? Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Takker for svar tror jeg skal prøve qxl.no og håpe jeg finner noe Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 hmm er det mulig å få kjøpt n64 konsollen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Eg ville bare gjøre oppmerksom på at du bør forsikre deg om at kvaliteten på stikka holder mål, alle husker kor lett N64 kontrollerne blei slitt ved heftig spilling Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Eg ville bare gjøre oppmerksom på at du bør forsikre deg om at kvaliteten på stikka holder mål, alle husker kor lett N64 kontrollerne blei slitt ved heftig spilling 5793288[/snapback] Skulle ikke mye "heftig" til der, nei!! En runde med Mario Party 1 = Fucked up sticke.. BTW: Skjekk i beskrivelsen av produktet om selger sier at kontrollen har en døson eller noe.. Prøv å finn en UTEN det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå