B4stian Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Skulle problemet vedvare (etter endt arbeidsdag på mandag og restart av PCen din) så ville jeg ringt dem og forklart problemet. De er neppe vanskelige å ha med å gjøre. 5814505[/snapback] Ja, men kan jeg like godt bruke den versjonen som ligger på smartmobil.no? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det er mulig, men jeg ikke sikker på forskjellen (om det er noen) mellom ROM fra Dangaard og Bluepoint.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Men er den "skrivegjenkjenningsdelen" tatt bort? Slik at jeg kan skrive for hånd i word for så å bli gjort om til ordentlig skrift? Kan man isåfall laste ned en slik funksjon? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Dangaard har ialllfall en patch, og det er mulig å gjøre med registeret. Se her for Block Recognizer og Letter Recognizer. Jeg har prøvd dem, men synes de var totalt bortkastet på 9100. Du har jo tross alt tastatur, det går raskere å skrive med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå