Sindre90 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg bare lurer på en liten ting hvordan tat man system gjennoppreting? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) det er forskjellige måte å ta dette på. du kan bruke xp sitt, pc-leverandøren sitt og 3e parts software. jeg selv bruker ERUNT, har funnet ut at den er for meg mest å stole på og lett å bruke. du bare kjører ERUNT og du har en opprettingspunkt som er ikke stort, ca 25/30 mb. du kan også stille den inn automatisk, da få du en opprettingspunkt hver dag og kan slette andre etter hvert. http://www.larshederer.homepage.t-online.de/erunt/ lykke til Endret 21. mars 2006 av gaggen Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 takk får vel prøve det Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Start>kjør>skriv msconfig> helt nede ser du systemgjenoppretting, trykk på den knappen og følg med... Endret 21. mars 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå