krabbemat Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Har for tiden et ganske slitsomt problem angående lyden på min maskin. Problemet er at når jeg skrur på maskinen etter at den har vært avslått, så kommer det ikke noe lyd fra høytalerene/hodetelefonene. Prøver jeg å spille av musikk med mediaplayer så skjer overhodet ingenting, den "spiller" ikke. Hvis jeg spiller av video, så starter avspillingen uten lyd, men stopper opp etter noen sekunder. Når jeg skjekker enhetsbehandlingen så står det at driverene virker som de skal, og maskinen virker ellers helt stabil, kan godt spille "tunge" spill osv, men uten lyd. MEN når jeg så restarter windows, uten å slå av maskina, så virker lyden helt fint. Hadde samme problemet før jeg formatterte maskina og installerte windows på nytt, med nyeste drivere. Plagsomt å bestandig måtte starte maskina to ganger før jeg kan bruke lyd. Har søkt mye rundt for å finne svar på dette, og vil sette stor pris på om noen kan komme med svar. Hovedkort: MSI K8N Platinum SLI, med integrert Creative Live 24bit lydkort Prosessor: AMD Athlon 64 3500+ OS: Windows XP Pro med SP2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå