mr messenger Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei.. Jeg lurer på hvilket filter i Photoshop, Dagbladets fotografer // SAAB har brukt her ? se bilde Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Ingen som vet? Jeg mener da den skyggen under bilen og det hvite på rutene. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Man kan sikkert fint fikse det med gradient tool i PS og justere litt her og der... Ser ikke ut som noen filter spør du meg... Endret 22. mars 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Er nok ikke brukt noe filter, bare et par timer i Photoshop med brushes og liknende verktøy. Tålmodighet og litt skills er nok det det er brukt mest av her. Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 okei.. takk for svar Lenke til kommentar
modin Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hei.. Jeg lurer på hvilket filter i Photoshop, Dagbladets fotografer // SAAB har brukt her ? 5786965[/snapback] Selv om du kanskje har sett dette bildet i dagbladet er det nok ikke Dagbladets fotograf som har tatt dette bildet. Det er nok et reklamebilde lastet ned fra Saab hjemmesider eller lignende. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 For å lage skygger kan du f.eks. gå til good-tutorials og søke på "shadow" så ser du mange måter å lage disse på: Her er 1 eksempel og 1 til Som alltid med PS så er det mange måter å gjøre ting på........ Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Er vell kansje litt med lysbruken når bilde ble tatt og, og kansje bare forsterket litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå