olebrum Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Har aldri brukt ei slik plate før, bare rene Windows Xp- plater. Hva skjer når jeg setter inn og kjører Windows Recoveryplate? Blir hele maskinen "nullstilt", alle programmer forsvinner og må installeres på nytt? Eller blir windows gjenopprettet/reparert. og alle programmer forblir intakte? Dumt spørsmål, kanskje, men jeg foretrekker å være på den sikre siden før jeg setter i gang. Selv synes jeg det hadde vært greit om maskinen hadde blitt levert med ren XP- plate. Noen som kan gi meg et "teskjesvar"? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 olebrum da blir maskinen opprettet til den stand den var i når den ble levert til deg, hvis alt ligger på C:\. men hvis du har en eget partition for dine programmer, da får du sikkert ett valg til å beholde disse. du skal sikkert få bedre svar fra andre som bruker disse " recovery plater " jeg har bare en XP cd. lykke til Lenke til kommentar
olebrum Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 olebrum da blir maskinen opprettet til den stand den var i når den ble levert til deg, hvis alt ligger på C:\. men hvis du har en eget partition for dine programmer, da får du sikkert ett valg til å beholde disse. du skal sikkert få bedre svar fra andre som bruker disse " recovery plater " jeg har bare en XP cd. lykke til 5786790[/snapback] Takk for raskt svar. Det var vel egentlig dette jeg var forberedt på. Lyspunktet: det er ikke min maskin! Men jobben blir min.... Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Å bruke en recovery cd er akkurat som å bruke en helt vanlig XP-cd, bortsett fra at en del drivere blir installert under xp-installasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå