OddMagne Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Noen som har peil på hvordan man setter opp nero for overbrenning? Har en Lite-On brenner som visstnok skal støtte overbrenning, men får bare opp at det ikke er plasse på cd'en selv om jeg har en enablet overburn i prefrences! Er data-cd som jeg prøver og overbrenne, d skal fungere d? eller er d bare audio-cd som går og overbenner? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 OddMagne Og hvor store er cd-r platen da. Hvor mangen minutter har du satt den til, Eg tror standar er 74min. Lenke til kommentar
OddMagne Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 90min (800MB) cd plate, satt lengden i overburnen på 89:59.74 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: OddMagne skrev (2002-09-24 19:47):90min (800MB) cd plate, satt lengden i overburnen på 89:59.74 Har du den siste versjonen av firmwaren til lite-on brenneren. Du kan se det i nero vilken versjon du har. Lenke til kommentar
OddMagne Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Står at FIRMWARE REVISION: WS01 vet ikke om det er siste versjon, er det det og hvis ikke, hvor finner jeg evt. den nyeste? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: OddMagne skrev (2002-09-24 20:01):Står at FIRMWARE REVISION: WS01vet ikke om det er siste versjon, er det det og hvis ikke, hvor finner jeg evt. den nyeste? Her finner du den siste. http://www.nero.com/en/index.html#recorder Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 hvilken neroversjon? ikke bruk express og sett overburn til 90 min 02 sec (råd fra moore.com) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 http://www.liteonit.com.tw/english-load-fi...mware.htm#cd-rw kjør firmwareupdate i windows! Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hadde samme problemet selv. Hvis du har MMore cd'er må du sette overburn til 92:2:0. Du må også velge disc at-once og IKKE track at-once, for at det skal fungere. Et lite tips. Hvis du ikke får til og velge disc at-once kan det være at du har enablet multisession som krever track at-once. Da bare velger du no multisession, og du burde da kunne velge disc at-once hvis jeg ikke tar helt feil. Her er siden til MMore som nevner 90 minutters cd'er. Og her er brukerveiledningen til MMore for brenning av 90 minutters cd'er i PDF format. Lenke til kommentar
OddMagne Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Takker for alle tipsa, har sitti og prøvd en del nå og har finni ut at det er samma om man bruker Express eller vanlig Nero, det som teller er at man må sette Disc-At-Once....da fungerer det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå