kilogram Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Google kutter samarbeid med I-Newswire Google har valgt å kutte samarbeidet med I-Newswire etter at en tenåring sendte inn en pressemelding som sa at Google hadde ansatt ham. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det ser ut til at spøken til Thomas Vendetta fekk litt større følger enn han hadde rekna med. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det virker vel som om det var mer en spøk som førte til dette. Var vel kanskje dårlig kontroll av kilder fra I-Newswire som også var en årsak. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 hm.. er det ikke en liten overhengende risiko for at I-Newswire kan gå til sak mot gutten? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Synes det er bra oppførsel av Google. At man gjør en tabbe skal de ikke få noen konsikvenser. Alle kan jo gjøre feil. Men når de gjør flere feil av samme type. Da synes jeg der er riktig å bryte samarbeide. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 hm.. er det ikke en liten overhengende risiko for at I-Newswire kan gå til sak mot gutten? 5786386[/snapback] Det er nok fare for det ja. Synes det er bra oppførsel av Google.At man gjør en tabbe skal de ikke få noen konsikvenser. Alle kan jo gjøre feil. Men når de gjør flere feil av samme type. Da synes jeg der er riktig å bryte samarbeide. 5787515[/snapback] Jeg er enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå