FFX Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Har en passe ny PC jeg har hatt i nesten et år nå. Den har gått igjennom hele året uten noe problem eller tekniske feil i det hele tatt. Men nå for et par dager siden startet pcen å oppføre seg rart. Når jeg er på en nettside eller søker rundt i windows så har den seg til at den plutselig restarter helt av seg selv. Den gjør det aldri mens jeg er midt i et spill eller noe. Den gjør det vanligvis etter jeg har spillt og søker på internett eller er i windows. Eller har alt-tabbet i spillet og søker på nettet. Jeg har absolutt ikke aning på hva som gjør at PCen oppfører seg på den måten og trenger desperat noen svar så PCen ikke restarter. Hadde vært veldig hyggelig om noen hadde erfaring eller opplevd det samme som kansje kunne hjelpe meg ut av denne frusterende situasjonen. Spec : 3.6 Ghz , 2048 ram , Ati 800XT , Intel P4 Endret 21. mars 2006 av FFX Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Dette er ikkje eit spelrelatert problem. I og med at du ikkje veit kva som er gale, passer tråden betre under "Hardware > Maskinen fungerer ikke" (les og stickyane i den kategorien). Tråd flyttes. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei! Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Hvilken nettleser bruker du? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
§Christian Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 jeg har hatt dette problemet tidligere, og da var det stilt inn i biosen at pc´n skulle skru seg av/reboote hvis cpu eller psu gikk for varm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå