Battone Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg opplevde at jenta som satt ved siden av meg på busse sovnet og hodet falt ned i fanget på meg, ble faktisk litt opphisset av det... Da hu våknet sa jeg bare at hu godt kunne ha hodet sitt der, gjorde ikkeno... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg opplevde at jenta som satt ved siden av meg på busse sovnet og hodet falt ned i fanget på meg, ble faktisk litt opphisset av det... Da hu våknet sa jeg bare at hu godt kunne ha hodet sitt der, gjorde ikkeno... 5789004[/snapback] Det hørtes ut som noe lurt å si. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg opplevde at jenta som satt ved siden av meg på busse sovnet og hodet falt ned i fanget på meg, ble faktisk litt opphisset av det... Da hu våknet sa jeg bare at hu godt kunne ha hodet sitt der, gjorde ikkeno... 5789004[/snapback] ble hun ikke redd da hun ikke fant hodet sitt? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Haha, må si jeg lo litt av den der. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg opplevde at jenta som satt ved siden av meg på busse sovnet og hodet falt ned i fanget på meg, ble faktisk litt opphisset av det... Da hu våknet sa jeg bare at hu godt kunne ha hodet sitt der, gjorde ikkeno... 5789004[/snapback] I dag datt det en fyr som var dopa på heroin på fanget mitt, når bussen bremsa. Skal si jeg ble opphissa. Kanskje det siste ikke er sant men Lenke til kommentar
osteroy.com Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Av og til, så viker de 25000kronene jeg brukte på å få lappen, som noe av den beste investeringa ever... 5786251[/snapback] Hadde du sykt mange kjøretimer? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg opplevde at jenta som satt ved siden av meg på busse sovnet og hodet falt ned i fanget på meg, ble faktisk litt opphisset av det... Da hu våknet sa jeg bare at hu godt kunne ha hodet sitt der, gjorde ikkeno... 5789004[/snapback] heh, hadde ei søt jente som sovna på skuldern min fra Roskilde og hjem ... hu var litt flau når hu våkna, men jeg syns det var helt greit jeg Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg opplevde at jenta som satt ved siden av meg på busse sovnet og hodet falt ned i fanget på meg, ble faktisk litt opphisset av det... Da hu våknet sa jeg bare at hu godt kunne ha hodet sitt der, gjorde ikkeno... 5789004[/snapback] ble hun ikke redd da hun ikke fant hodet sitt? 5789027[/snapback] Hahaha! :!: Kongebra kommentar! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Second that! Det er sjelden jeg ler høyt av ting på forumet, men den var bra Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 milf ho tøtta på bildet ivertfall Lenke til kommentar
nerval Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) milf ho tøtta på bildet ivertfall 5791458[/snapback] fy faen så bra... lo enda mer av denne enn jeg gjorde av hun som mista hodet er vel også fare for at hun/han går under filf ? Endret 22. mars 2006 av nerval Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Tror det er som nevnt i artikkelen større utbredelse av dette i f.ex. t-banen i Tokyo, hvor folk står som sild i tønne. Og sikkert mer enn en pervo som gnikker seg tett inntil muggene til nærmeste kvinnfolk. 5788661[/snapback] Der går det faktisk verre for seg. Kvinner har tilåmed fått sine egne subway tog der menn ikke får stige på pga det store problemet der borte med tafsing. http://ballz.ababa.net/uninvited/groping.htm Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Sist helg var jeg ute med en kamerat og dama hans, hadde vært i kontakt med diverse jenter i løpet av kvelden, men det ble aldri no mer enn snakking og dansing liksom. På bussen hjemover satt det seg en ganske så søt jente vedsiden av meg. Yay! tenkte jeg, nå kan jeg kanskje få pratet hu til å bli med meg hjem Jeg merket at jenta satt seg ganske så tett inntil meg og jeg bøyde hodet litt frem for å hilse på og få en litt bedre titt på jenta. Ingen respons. Jaja, tenker jeg og setter meg tilbake. Jenta fortsetter å trykke seg inntil meg og lener hodet mot skuldra mi. Neste som skjer er jo at jeg sovner. Hørte fra kameraten min dagen derpå at vi så ganske søte ut der vi lå med hodene lent inntil hverandre:P Dessverre for meg så ble hun ikke med oss tilbake Ble jeg utsatt for en "gnikker" tror dere? Hvis det var tilfellet så vil jeg bli "gnikket" på mer (Posten ble delvis Off Topic og delvis On Topic, beklager) Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Av en eller annen grunn visste jeg at dette kom til å bli tatt opp her Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 HAHA jeg ler seriøst høyt, denne tråden ble plutselig svært artig. Mye på grunn av milf ho tøtta på bildet ivertfall og ble hun ikke redd da hun ikke fant hodet sitt? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 "Hele verdens befolkning kan få plass i Østfold fylke - bare vi står tett." - Geografi-boka mi. Det er umulig å ikke tenke på denne tråden mens man leser det der. Lenke til kommentar
qwang Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 På min buss er det ingen å gnikke på :!: Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg ser ikke problemet jeg... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Fordi jeg mistenker at du er problemet :!: Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg ser fortsatt ikke problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå