int20h Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Intels Viiv-plattform ser ut til å gå ned i pris til takket være priskutt på Pentium D både i slutten av april og senere i år. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Er det ikke sånn at denne genrasjonen ViiV er en annen type ViiV en det som kommer senere, og dermed ikke "kompatible" (i den grad det gir noen mening). Det viktigste med ViiV er vel også uansett å låse seg til et knippe programmer? AtW Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Så langt seg jeg ingen grunn til å skaffe meg ViiV, men kanskje senere? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Så langt seg jeg ingen grunn til å skaffe meg ViiV, men kanskje senere? 5788000[/snapback] Du bør desidert skaffe deg et viv Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hvis du har rett i det AtW, er det ikke rart ingen vil ha ViiV. Håper virkelig Live (var det ikke det det het?) fra AMD, blir en verdig konukurrent. Vil jo gjerne ha mest mulig konkurranse. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Så langt seg jeg ingen grunn til å skaffe meg ViiV, men kanskje senere? 5788000[/snapback] Du bør desidert skaffe deg et viv 5788052[/snapback] Har du noen gode synspunkt eller var det tull? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå