Gå til innhold

Total War: Noen i dine IRL -vennekretser som spiller TW?

Anbefalte innlegg

IRL = "In real life" det vil si folk som du har tatt i hånda, og som du hilser på jevnlig.

Jeg lurte rett og slett om det er noen i deres vennekretser eller noen bekjente som spiller Total War -spill, i min vennekrets er det ingen som gjør det. Noen lasta det ned en gang, men fikk ikke interessen for det, andre igjen har ikke en gang hørt om det når jeg forteller og begynner i stedet og bable om BF 2 og CS :roll:

Er det virkerlig så få igjen som liker de gruppebaserte og turnbaserte strategispilla? For eksempel er det en god del i klassen min som har spilt Empire Earth 2 og synes det er et kongespill, mens jeg ikke har hørt noen snakke om Civillication eller Rome Total War noen gang. Ok, det var en gang jeg hørte noen snakka om det:

-Her om dagen lasta jeg ned RTW.

Jeg spurte øyeblikkelig:

-Du syns det er skikkelig bra ikke sant?

-Nei det suger møkk!

Så hva tror dere? Er vi på dette forumet omtrent de eneste norske kulingene som er igjen? :cool:

Diskuter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så hva tror dere? Er vi på dette forumet omtrent de eneste norske kulingene som er igjen?  :cool:

Diskuter!

5786061[/snapback]

Jeg har aldri hør om spillet, så jeg må nok stille meg utenfor den kule gjengen;)

Lenke til kommentar

Vel, egentlig er det ingen jeg kjenner som spiller TW i min vennekrets. Det er en i nærmeste familie som gjorde det. Nemlig broderen. Begynte med at vi spilte litt STW og så MTD. Gikk også en stund i RTW for hans del men ikke så lenge. Er egentlig litt synd at det er så få jegkjenner som spiller det, da det er en ypperlig spillserie.

Lenke til kommentar

I min vennekrets er det en venn på min alder og broren på 13 år som spiller det.

Det har blitt mye mindre nå i det siste og de har jo ikke spilt det så seriøst, men vi har jo hatt det morro med det.

Det blir ganske sikkert(mye) mindre spilling av det framover da de skal få seg Oblivion og WoW:S Ellers spiller vi mye strategi i min vennekrets, men ikke så mye av den typen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

RTW serien suger..... :hmm:, det ble feil. Vent nå litt. Jo: RTW ruler :w00t:.

Spilte det litt i dag. Vant over tre romerske armeer (etter hverandre). Først en på 570 mot mine 450, jeg vant :). Andre kamp: 550 mot 290... ja, jeg kjempet som jeg har gjort før. Blitze inn i armeen hans (nå som jeg hadde få så gikk dette kanskje dårlig) mens jeg sendte kapteinens 20 hester (disse armerte hestene) pluss 30 andre kavaleri mot 100 andre hester, det skulle jeg ikke gjort :no:.

Mens de 150 infanteri soldatene (standar inf. til sassandin) front stormet 450 romerske inf. soldater, sendte jeg hestene mot flanken til dem. Jeg har altid vært en hard nøtt å knekke, og det var jeg her også.

Kavaleriet mitt fikk hjelp av spydmenna og etter tre minutter uten noe håp, så klarte de endelig å få generalen til å løpe av gårde med halen mellom beina. En av gruppene fikk panikk og nå fikk jeg flanket disse andre unitene. De fikk panikk, jeg vant :w00t:.

Var også en annen kamp der jeg skulle ta en liten hær for å komme meg hjem. Vant etter at en bug gjorde så odsene gikk rett vest, men klarte å få dem tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...