Søppelsveitt Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Tråden for de som lever for freebies! Post dine tips om ting og tang som man kan få tak i. Jeg vil oppdatere tråden etter hvert som forslag kommer. Ingenting i livet er gratis og ingen regel uten unntak ____________________________________________________ Annet: Gis bort på www.finn.no - mange freebies! - Legger til flere kategorier etter hvert Endret 21. mars 2006 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 http://www.gjerrigknark.com har en del tips. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Gir bort en flaske Hugo Boss Aqua med over halvparten igjen. Grunn: ikke min duft. Gir også bort en Statoil Frokostavtale kopp + ubrukt holder som gjelder for hele 2006, grunn: Drikker ikke kaffe, dessuten kjører jeg bare forbi shell og hydro til jobb... Gir også bort en slitt func 1030 matte, grunn: har mange andre matter å bruke... Men denne er absolutt best, problemet er at den har slitt gummibunn... Dekker du porto, sender jeg det til deg, kan evt hentes i Oslo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå