Ueland Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er ingenting som heter en "normal host" så du må nok utdype mer, evnt spørre din hostingprovider® Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Denne så kalte "normale" hosten min. Har jeg 500 gb på. Så mapper kan jeg lage så mange jeg vil av. men jeg trodde det var begrensning? Hvor mange i så fall? Filer jeg tenker kanskje mest på. Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Noen som vet hvordan det går med Vikingboard da? 8509010[/snapback] Jeg og Jørgen pusler nå på med litt diverse. Jørgen med post parseren, og jeg med designet (japp, hele greien - tar sin tid) og profilvisning, samt diverse småting overalt. Selv liker jeg å gjøre meg ferdig med ting før jeg slenger det opp på SVN, så det blir få commits fra meg for tiden. Så snart russetiden og diverse eksamener er ferdig tar det seg nok opp igjen, for det er et gøyalt prosjekt Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er vel ikke begrensninger på det, eller?Så lenge du overholder plass-begrensningene. 8516179[/snapback] Det var det jeg tenkte på Lenke til kommentar
stiber Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Abbonerer på RSS feed fra planet-php.net, og gjett hva som dukket opp i innboksen min i dag.... Mac chick of the month (Har vistnok utviklet i PHP i 8 år også...) Skulle vist dette da vi ansatte ny utvikler for et par uker siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jøsses Vel, er nok en del kvinnelige php-utviklere, men sikkert ikke så mange som er like sexy. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Noen kvinner er glupe og ikke fullt så pene, og noen er pene og ikke noe særlig glupe. Men det finnes noen som har alt Edit: Mitt poeng er, noen av dem må vel være sexy Endret 4. mai 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 ehm.. må si at den dama der så mye bedre ut enn hva jeg hadde trodd om en dame med 8 år i PHP-verdenen Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Nei, men asp-style tags er ute, og short-tags må være påslått på serveren for at du skal kunne bruke de. Er script-tags støtta lengre? Husker at dette pleide å gå: <script language="php"> //phpkode her </script> Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 short-tags er til vanlig avslått, eller? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vanlig, hva er vanlig? Det er helt avhengig av serverkonfigurasjonen. Spør du meg, ville jeg aldri funnet på å bruke short-tags. <?php echo $foo?> tar da uansett ikke så mye lengre tid å skrive enn <?=$foo?> Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Short tags er ondskapens reinkarnasjon i PHP og bør (les: SKAL) aldri brukes. Er vel den enkleste måten å si det på, rett og slett ondskap. Lager du f.eks en xml-fil i .php format får du plutselig problemer, xhtml sider kan ikke lages i .php (og så videre og så videre) Synst man at det er for vanskelig å skrive <?php istedet for <? bør man kansje vurdere om PHP er tingen, for det er definitivt verre ting å skrive i PHP. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 I templatemotorer er det noe jæ*** herk å sitte å skrive <?php hele tia! Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 I noenlunde oppegående editorer som husker variabler ol. kommer funksjoner og tagger opp mens du skriver. Da er det nok med <? + [enter]. Hva er da problemet? Helt greit at notisblokk ikke har den funksjonen, men hvem skriver templatemotorer i notisblokk? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 I templatemotorer er det noe jæ*** herk å sitte å skrive <?php hele tia! 8540649[/snapback] Intype: php + tab -> <?php <blink>|</blink> ?> Håper nok tok den. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg ser på det som en uvane med short-tags Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg ser på det som en uvane med short-tags 8551877[/snapback] Noen som ikke gjør det? Lenke til kommentar
mske Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Har aldri verken prøvd eller tenkt å bruke shorttags...ser ingen fordeler med å vende til seg dårlige vaner Endret 7. mai 2007 av -Magne- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå