Ernie Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Zend funker da fett hos meg selv om jeg bruker beryl Lenke til kommentar
Scix Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Zend funker da fett hos meg selv om jeg bruker beryl 8482651[/snapback] Har du prøvt å starte ett nytt prosjekt, eller åpne så og si alle andre "undervinduer" i programmet? Hos meg kommer det da bare en grå rute... Setter jeg vindusbehandleren tilbake til metacity, virker det fint... Gjelder nesten alle programmer skrevet i Java Endret 27. april 2007 av Scix Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ahh ... okey da Vel, Eclipse kan jo gå. Husker ikke om det er en ftp-klient innebygget i utgangspunktet, men er det ikke det så er det nesten garantert en plugin som gir det. Lenke til kommentar
Scix Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har testet Eclipse, men finner ikke PHP støtte for det... Stod noe på hjemmesiden deres, at de holdt på med å utvikle noe greier. Lastet det ned, men det eneste som skjedde var at jeg måtte reistallere Eclipse pga. alvorlig feil eller noe i den duren... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Søk etter PHPeclipse. Den gir iallfall korrekt syntaks highlighting. Lenke til kommentar
Scix Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Jepp, virker fin fin. Da er det bare ett problem igjen. Jeg kjører 3.2 og det feiler når jeg installerer plugin Men jeg får bare klare med med gPHPEdit til de får fikset Beryl buggen... Endret 27. april 2007 av Scix Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Herregud, hvorfor er phpclasses.org så grusomt tregt?!!? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Fordi du har en dårlig computer Hehe, neida...sida var pen og den Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Den har vært treg hele tiden. Men absolutt av nytte. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Den har vært treg hele tiden. Men absolutt av nytte. 8487569[/snapback] Skyldes sikkert av jævlig høy ping. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Den har vært treg hele tiden. Men absolutt av nytte. 8487569[/snapback] Skyldes sikkert av jævlig høy ping. 8487676[/snapback] 200ms i ping er jo ikke så ekstremt mye, 1/5 av et sekund. Det er siden i seg selv som er utrolig treig. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Noen her som vet hvordan man sjekker om første bokstav er en stor bokstav? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) <?php $myword = 'Python grusebanker dette forbaska drittspråket!'; if($myword[0] === strtoupper($myword[0]) ) { //jepps } ?> Eventuelt kan du bruke substr, men det er det lite poeng i her. Du kan òg sjekke om ucfirst($myword) er lik $myword.. Endret 27. april 2007 av dabear Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 ilpostino, Los, Loomy er også her ja!Artig! Da kanskje jeg kommer til å kikke innom her litt mer siden det er flere av "oss" her. Er Ueland fortsatt en del av HW, i så fall burde de snart klare å få til en avansert PHP del. Siste jeg var her så var han positiv til det. 8481399[/snapback] Er her enda jeg og ja Gikk jo en diskusjon om det for litt siden, dog døde vel diskusjonen litt ut plutselig? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 ilpostino, Los, Loomy er også her ja!Artig! Da kanskje jeg kommer til å kikke innom her litt mer siden det er flere av "oss" her. Er Ueland fortsatt en del av HW, i så fall burde de snart klare å få til en avansert PHP del. Siste jeg var her så var han positiv til det. 8481399[/snapback] Er her enda jeg og ja Gikk jo en diskusjon om det for litt siden, dog døde vel diskusjonen litt ut plutselig? 8498115[/snapback] Trodde det ble vedtatt at det ikke skulle opprettes noen ny seksjon, jeg. Ønsket og etterspørselen er jo der, hvorfor ikke bare opprette forumet som en test om ikke annet. Se hvordan det går. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Noen som vet hvordan det går med Vikingboard da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Noen som vet hvordan det går med Vikingboard da? 8509010[/snapback] Utviklerene er angrepet av henholdsvis eksamner og russefeiring. Jeg har en eksamen hver 14.dag fremover, litt begrenset med tid å bruke til prosjektet da desverre. Og når det appåtil er vanskelig å finne talenter som har litt tid å bruke blir det fort dødtid i eksamensperioder o.l Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hvor mange mapper OG filer kan jeg maks ha på en normal host? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det kommer helt ann på hva slags pakkeløsning du har, eller om du leier en hel server eller hva du gjør. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er vel ikke begrensninger på det, eller? Så lenge du overholder plass-begrensningene. Ordet "normal host" finnes vel ikke i denne sammenhengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå