Gå til innhold

PHP·pub - Programming With Attitude - and beer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvorfor har vi ikke en
, med syntax highlight?Fordi Ueland er lat 

Han begynte å mekke det en gang, men nada skjedde.

Begynte? Det er da virkelig ikke så mye som skal til da ;)

[right][snapback]6973659[/snapback][/right]

IPB gjør mye rart med koden så er ikke bare å knipse med hendene desverre.

 

 

 

hotstian: Ser frem til en spennende forklaring på hvorfor du har laget en funksjon, som bare kaller en annen funksjon uten noe mer ræl...

Lenke til kommentar

Føler det kunne vært et forum til som folk kunne legge inn oppdrag, både gratis og betalte.

Så kunne vi fått en skikkelig ren PHP-kategori der folk kunne spurt om hjelp til ting de ikke får til i scriptene sine, istedenfor at vi skal gjøre alt for dem.

Jeg har begynt å ignorere en del tråder der trådstarter bare er ute etter at vi skal jobbe gratis. Irriterer vettet av meg, og det er en kjip trend.

Jeg har ikke noe imot å hjelpe andre, men da skal de først gjøre et ærlig forsøk, ellers kan de betale meg for å gjøre det for dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg har begynt å ignorere en del tråder der trådstarter bare er ute etter at vi skal jobbe gratis. Irriterer vettet av meg, og det er en kjip trend.
Jeg ignorerer PHP-kategorien totalt med unntak av denne tråden. Grunnen er at det florerer av tråder hvor trådstarter har et minimum av peiling og bare vil at vi skal gjøre arbeidet uten å være interesert i å lære. Blir nesten som å gå på skole, bare at man spør læreren/medelevene etter fasiten på hvert spørsmål istedenfor å tilegne seg kunnskap og så løse problemet selv. Mesteparten av trådene er i dag brukere som bare vil ha noe gjort uten å lære, mens det er noen tråder med folk som kan noe men som sitter fast og ikke kommer videre. Og det blir ikke bedre med at det er de samme spørsmålene som kommer opp igjen gang på gang. Før var det kjekt å hjelpe i PHP-kategorien, nå gjør det meg bare irritert å lese den. Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...