Gå til innhold

PHP·pub - Programming With Attitude - and beer


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
HVor mye programmerer dere i uken da? fritid? jobb?

5962789[/snapback]

 

Øhm ... altså ... det har seg slik at ... :blush:

 

For å være ærlig har jeg ikke koda noe som helst den siste måneden, selv om jeg burde vært ferdig med en ny versjon av prosjektet mitt for lenge siden. Har så masse film å se! :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan være enig i det, men man må ta det man har muligheten til. Ikke alle som kan sitte å kode heledagen lang :)

 

HVor mye programmerer dere i uken da? fritid? jobb?

5962789[/snapback]

Kommer litt an på om jeg har noe jeg skal gjøre for andre, bruker vel kanskje i snitt en time om dagen. Er fremdeles i opplæringsfasen da, så endel går jo også ut på å prøve ut forskjellige saker og ting ;)

Lenke til kommentar

Spørs fra uke til uke, da jeg har innlevering nesten hver fredag :D

Men jeg kan fett bli sittende en hel dag (sikkert 5-7 timer effektivt) å kode.

Fra rundt 13-14 til 02-03 på en fredag/lørdag hvor det ikke skjer noe annet spennende.

Blir litt mer nå, dvs. flere lange dager, da jeg har et skikkelig oppdrag.

Lenke til kommentar

Jeg sitter selvsagt ofte mer enn en time på en dag, tippet et snitt (som kanskje var litt lavt). Når jeg først setter i gang kan jeg godt sitte 3-5 timer uten problemer. Men prøver også å ha et liv ved siden av ;)

 

btw, vi er vel alle her inne en eller annen form for nerd siden vi driver med php :p

Endret av anners
Lenke til kommentar

Utrolig å se konsentrasjonen deres... jeg greier ikke 20 min. effektivt engang, før jeg må ta opp andre applikasjoner, websider, tur ut, spille o.s.v. Dette resulterer til at jeg koder svært lite om dagene, med mindre det går på oppdrag (Eller at det er noe kjempeinntresant jeg holder på med).

Endret av Zic0
Lenke til kommentar

Går tregt i starten, men så plutselig forsvinner jeg inn det... og like plutselig er klokken 2 - 3 om natten.. jaja Men det skal sies det er de dagene jeg ikke har motivasjon til å programmere også da. Men den kommer krypene når jeg har såtte en stund :)

 

Må vel ut i fine været... :)

Lenke til kommentar
HVor mye programmerer dere i uken da? fritid? jobb?

5962789[/snapback]

 

 

7 timer og 35 minutter på jobben, og varierende hjemme, men et par commiter til svn'en skjer det fra tid til tid hvis det er PHP jeg finner godt for å knote med den dagen. Alt i alt vil jeg tippe en 10 timer dagen programmeringsrelatert ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...