Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 HVor mye programmerer dere i uken da? fritid? jobb? 5962789[/snapback] Øhm ... altså ... det har seg slik at ... For å være ærlig har jeg ikke koda noe som helst den siste måneden, selv om jeg burde vært ferdig med en ny versjon av prosjektet mitt for lenge siden. Har så masse film å se! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Når jeg har noe å drive på med som har tidsfrist koder jeg hele dagen omtrent. Annet enn det så koder jeg lite. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Tja, nå for tiden varierer det veldig med hvor ofte finner jeg ut at forelesningene er alt for dødlige og må finne på noe annet. Da blir det fort en liten checkout på svn-serveren og litt progging Ellers blir det gjerne en time daglig utover det Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Kan være enig i det, men man må ta det man har muligheten til. Ikke alle som kan sitte å kode heledagen lang HVor mye programmerer dere i uken da? fritid? jobb? 5962789[/snapback] Kommer litt an på om jeg har noe jeg skal gjøre for andre, bruker vel kanskje i snitt en time om dagen. Er fremdeles i opplæringsfasen da, så endel går jo også ut på å prøve ut forskjellige saker og ting Lenke til kommentar
trondes Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Ok, da kan vi si at jeg er nerden her inne.. min. 3 timer effektiv programmering om dagen her.. stor sett på kveld/natt.. Jeg kan feks si at det ikke er mye liv her rundt 3 om natten på forument Lenke til kommentar
Peter Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Spørs fra uke til uke, da jeg har innlevering nesten hver fredag Men jeg kan fett bli sittende en hel dag (sikkert 5-7 timer effektivt) å kode. Fra rundt 13-14 til 02-03 på en fredag/lørdag hvor det ikke skjer noe annet spennende. Blir litt mer nå, dvs. flere lange dager, da jeg har et skikkelig oppdrag. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Jeg sitter selvsagt ofte mer enn en time på en dag, tippet et snitt (som kanskje var litt lavt). Når jeg først setter i gang kan jeg godt sitte 3-5 timer uten problemer. Men prøver også å ha et liv ved siden av btw, vi er vel alle her inne en eller annen form for nerd siden vi driver med php Endret 22. april 2006 av anners Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Utrolig å se konsentrasjonen deres... jeg greier ikke 20 min. effektivt engang, før jeg må ta opp andre applikasjoner, websider, tur ut, spille o.s.v. Dette resulterer til at jeg koder svært lite om dagene, med mindre det går på oppdrag (Eller at det er noe kjempeinntresant jeg holder på med). Endret 22. april 2006 av Zic0 Lenke til kommentar
trondes Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Går tregt i starten, men så plutselig forsvinner jeg inn det... og like plutselig er klokken 2 - 3 om natten.. jaja Men det skal sies det er de dagene jeg ikke har motivasjon til å programmere også da. Men den kommer krypene når jeg har såtte en stund Må vel ut i fine været... Lenke til kommentar
Peter Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Flyttet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...8entry5978298 Takk til ex0n. (må faktisk innrømme at jeg ikke fulgte min egen oppfordring og brukte søk knappen, da jeg regnet med at en slik tråd ville vært sticky) Endret 24. april 2006 av Nazgul Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Skrev en enkel, men nyttig funksjon idag. Så egentlig etter en "kodesnutter"-tråd, men fant ingen. 5978281[/snapback] Den er her Lenke til kommentar
trondes Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Noen som skal hit ? http://phpvikinger.org/overview/ Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Høyst usannsynlig at jeg gidder å drasse meg fra Bergen til Skien for å få det med meg Dessuten har sommerferien akkurat begynt på det tidspunktet, og da skal man som kjent slappe av. Litt, i alle fall. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 HVor mye programmerer dere i uken da? fritid? jobb? 5962789[/snapback] 7 timer og 35 minutter på jobben, og varierende hjemme, men et par commiter til svn'en skjer det fra tid til tid hvis det er PHP jeg finner godt for å knote med den dagen. Alt i alt vil jeg tippe en 10 timer dagen programmeringsrelatert Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Nytt "rammeverk" til PHP Hva syns dere? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Noen php-huer som faktisk liker "rammeverk"? synes det blir så simpelt... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Nytt "rammeverk" til PHP Hva syns dere? 6025789[/snapback] Trenger vi flere da? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Altså det der minner mistenkelig om å finne opp hjulet en 6-7 ganger og samtidig gjøre det så komplekst at ingen skjønner bæret av det? Smarty anyone? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jaja, jeg bruker smarty, funker fjell. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jaja, jeg bruker smarty, funker fjell. 6028201[/snapback] Jada, det funker. Det bare så ufattelig overkomplisert i forhold til hva de fleste trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå