marcus Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Lurte på om noen har noen gode forslag her?? Klarer ikke å få installert windows 2000 og XP på maskinen min. Det som skjer er at installasjonen begynner som den skal, men litt ute i installasjonen skal maskinen reboote og da får jeg opp en blåskjerm med mld om at jeg kan ha virus på maskinen eller at harddiskene mine ikke er blitt konfigurert riktig (Dette stemmer ikke). Prøver jeg å legge inn windows 98 fungere alt som det skal... Håper på noen positive svar:) Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Noen hovedkort har en slags antivirus sak. Har du prøvd og skru av dette i BIOS? Lenke til kommentar
marcus Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 ja, har prøvd det uten resultater... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Ofte hjelper oppdatering av Bios, særlig for eldre systemer - hvilket hovedkort og annen hardware ? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hvis du har overklokket, sett tilbake til standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå