thomassit0 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 klarte å få tak i en DS Lite for åpnings budet som var på 220$ på ebay, den er nå på vei og jeg bare lurte på en ting, jeg har ordnet meg en stepdown adapter så jeg kan bruke den laderen som fulgte med, men det finnes også en usb ladekabel og det hadde jo vært enklere å bruke til vanlig, så det jeg lurte på er om det vil ta lengre tid å lade via usb? den sier det tar 3 timer å lade opp en Gameboy micro.. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Slik jeg har forstått det så har ikke Micro of Lite samme lader"hull", sjekk dette bildet her: Sitat som står under bildet der jeg fannt det: "There was quite some confusion about whether or not the DS Lite used the same power connection as the Game Boy Micro. Obvioulsy they are both very similar, although that's as far as it gets." Altså, de er ikke like, så du må nok kjøpe en egen USB lader som passer til Lite. PS: Det kan godt være du mente det, og bare skrev Micro som sammenligning, men nå er du i alle fall advart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Vet ikke hvor lang tid det tar å lade, men du kan desverre ikke bruke DS eller Gameboy ladere på den. Du var forresten jammen heldig med kjøpet ditt på ebay! Jeg bestilte meg en DS Lite fra liksang.com for en lenge siden, men så for en uke siden fant jeg en side som hadde den på lager, men litt dyrere. Kjøpte der men det sto bare at det var feil adresse på kreditt kortet mitt. Å da hadde jeg jo selvfølgelig sletta ordren min på liksang! Så nå har jeg bestilt en der på nytt, men får den sikkert ikke før om veldig lenge! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 okei kjipern, for jeg er sikker på at det var en eller annen som skrev på et forum at de brukte samme lader kontakt. takk for advarselen da, jeg holdte på å bestille den jeg. jaja da får jeg bare vente da. er uansett ikkenoe stress å bruke den som følger med og stepdown adaptern men til vanlig er det jo mye greier å bare plugge den i dataen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå