Dassen Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei, jeg har en Harman Kardon DVD 22 spiller. Den er utmerket på alle måter, men den er dessverre ikke sonefri. Jeg har tidligere hørt om folk som har levert inn DVDspillerne deres et sted og fått den tilbake som sonefri for en billig penge. Er det mulig å gjøre dette med min spiller, og evt hvor? Den er kjøpt i HiFicenteret i Tønsberg. Takk for alle svar. Mvh dassen Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 ville tatt kontakt med hificenteret i tønsberg jeg da.. Hificenteret er vel blant de største på H/K her i landet, så om noen vet det tror jeg det må være de. De selger jo nye H/K spillere sonefri for 2-3 hundrelapper ekstra.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Dra tilbake til Hificenteret og spør om de kan gjøre det for deg. Jeg fikk min H/K-spiller fikset hos Hificenteret da jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Kanskje du finner det du trenger her. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Takk for raske svar. Musty: Det er uaktuelt å kjøpe enda en spiller som er sonefri til bare noen lapper ekstra da jeg allerede har spilleren. Isbilen: Tusen takk for siden, tror jeg printer ut dette og tar det med til HiFicenteret. Jeg ville tro dette er måten de gjør det på, men jeg vil være helt sikker så jeg forhører meg med de. Igjen takk for gode svar! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Takk for raske svar. Musty: Det er uaktuelt å kjøpe enda en spiller som er sonefri til bare noen lapper ekstra da jeg allerede har spilleren. Isbilen: Tusen takk for siden, tror jeg printer ut dette og tar det med til HiFicenteret. Jeg ville tro dette er måten de gjør det på, men jeg vil være helt sikker så jeg forhører meg med de. Igjen takk for gode svar! 5785398[/snapback] Å taste inn Pi var iallefall brukt på H/K DVD1 i sin tid. Og du skader ikke spilleren ved å prøve å taste inn den koden. Hvis ikke denne koden virker, så må den mest sannsynlig flashes med sonefri firmware, slik som DVD25. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg gav blaffen i HiFicenteret og prøvde på egenhånd. Lenken til Isbilen fungerer perfekt. Min DVD 22 er herved sonefri. Stor stor takk! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Bare hyggelig, kos deg med sonefrisert spiller! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Er det bare min erfaring eller blir dvdspilleren litt rar etter å ha tastet inn kode for å gjøre dvdspilleren sonefri? Hos pappa flimrer bildet når jeg spiller dvd'er, mulig dette kun er på sonefrie men. Noen som vet? Endret 20. mars 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hificenteret er gode på det med å gjøre spilleren sonefri. de kan ikke levere den sonefri, men de kan gjerne ta imot den etter at du har kjøpt den og gjøre det for deg Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Er det bare min erfaring eller blir dvdspilleren litt rar etter å ha tastet inn kode for å gjøre dvdspilleren sonefri? Hos pappa flimrer bildet når jeg spiller dvd'er, mulig dette kun er på sonefrie men. Noen som vet? 5785664[/snapback] Etter å ha tastet inn koden fungerer alt smertefritt. Ingen forstyrrelser i bilde overhodet. Prøv å blås inn i dvd åpningen kan være støv inni der. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Musty: Det er uaktuelt å kjøpe enda en spiller som er sonefri til bare noen lapper ekstra da jeg allerede har spilleren. 5785398[/snapback] jeg mente selvsagt ikke at du skulle kjøpe spillern på nytt, jeg ville bare poengtere at de gjør spillere sonefri for et par hundringser, slik at du mest sannsynlig kan dra med deg spilleren ned dit og så gjør de det for deg for de samme hundrelappene som de ville gjort med en ny spiller. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 jeg kunne få gjort det gratis hvis jeg ikke ordna det selv..dette var på hificenteret i oslo... kan hende dette varierer fra butikk til butikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå