stoff3r Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 hei. jeg skal se serier og annet divx/xvid stasj på tv'en min. den er kobla med s-video og alt fungerer fint. utenom filmer altså Det blir bare svart på tvn når jeg spiller en film fra pcn. på pc-monitoren fungerer filmen fint. jeg har installert de nyeste codecene og skjermkortdriverne. har Sapphire radeon 9800pro og amd xp2500 med 1gb ram. 2 x s-ata i raid 0. bruker DNA-driverne til ati kortet... vet at dette er et kjent problem og løsningen er sikkert enkel. video fungerer forresten med quicktime Lenke til kommentar
Patz Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Prøv å bytte fra PAL til NTSC på TVen. Lenke til kommentar
EmiL_S Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Sett tv'n som primary og skjermen som secondary i Innstillinger - avansert - visning Mulig du hadde samme problemet jeg hadde her.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=529821&hl= Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 hey takk for hjelpen! den måtte stå på primary ja. merkelig nok:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå