F.Mackey Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Som topic sier, vet dere om noen serier som ligner på Veronica Mars? Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 jasså .. hekta du også .. rart .. litt såpeopera feel.. nesten litt buffy møter dawsons creek .. I følge TV.com er følgende serie lik VM Moonlighting Gilmore Girls Medium The O.C Alias http://www.tv.com/veronica-mars/show/24272/similar.html Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Veronica mars er digg:) Alias og gilmore girls liker jeg ikke noe særlig. Syns Alias er billig og simpelt skuespill. Gilmore girls er sånn typisk feelgood serie. alt har en happy ending og de skal alltid være så prektige osv. Og dialogen plager vettet av meg. hvem er det som prater sånn egentlig? Men ja, The oc er vel en av de bedre seriene som ligner på Veronica mars. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Da går jeg for The O.C. De andre seriene som ble listet opp liker jeg egentlig ikke, mens moonlightning har jeg ikke hørt om. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 den serien som er mest like VM er uten tvil .... Kim Possible! .. (er som en tegnet VM minus alt det klissete ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå