Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Da har nok maskinene blitt voldtatt. Har du SETT hvordan de behandler bagasjen? De slenger den i kurven. Og noen ganger bommer de.. Se engang du flyr, hvordan de slenger bahasjen. Kan love deg det blitt behandla mye røffere inne. Lenke til kommentar
freakout Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Da har nok maskinene blitt voldtatt. Har du SETT hvordan de behandler bagasjen? De slenger den i kurven. Og noen ganger bommer de.. Se engang du flyr, hvordan de slenger bahasjen. Kan love deg det blitt behandla mye røffere inne. 5789943[/snapback] ja, men hvordan forklarer det problemene som har oppstått med komponentene? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 En har tidligere nevnt kondens underveis, i så tilfelle skal vel elektronik stå mange timer å "tørke" før man tar det i bruk. Hva med temperatur? Hvor kaldt er det i lasterommet ombord i fly? Lenke til kommentar
freakout Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 En har tidligere nevnt kondens underveis, i så tilfelle skal vel elektronik stå mange timer å "tørke" før man tar det i bruk. Hva med temperatur? Hvor kaldt er det i lasterommet ombord i fly? 5790032[/snapback] Ja, vi sjekket etter kondens, men det var ikke noe tegn til det. I lasterommet er det selvfølgelig ikke likevarmt som i kabinen, men det sendes jo datakomponenter konstant i lasterom verden over? Lenke til kommentar
freakout Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 En har tidligere nevnt kondens underveis, i så tilfelle skal vel elektronik stå mange timer å "tørke" før man tar det i bruk. Hva med temperatur? Hvor kaldt er det i lasterommet ombord i fly? 5790032[/snapback] Ja, vi sjekket etter kondens, men det var ikke noe tegn til det. I lasterommet er det selvfølgelig ikke likevarmt som i kabinen, men det sendes jo datakomponenter konstant i lasterom verden over? 5790060[/snapback] Blir serriøst gal av dette! FAEN! Lenke til kommentar
freakout Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 En har tidligere nevnt kondens underveis, i så tilfelle skal vel elektronik stå mange timer å "tørke" før man tar det i bruk. Hva med temperatur? Hvor kaldt er det i lasterommet ombord i fly? 5790032[/snapback] Ja, vi sjekket etter kondens, men det var ikke noe tegn til det. I lasterommet er det selvfølgelig ikke likevarmt som i kabinen, men det sendes jo datakomponenter konstant i lasterom verden over? 5790060[/snapback] Blir serriøst gal av dette! FAEN! 5790194[/snapback] Ingen som har et godt svar til meg?? Lenke til kommentar
Tulipa Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg tror rett og slett at pc'ene har fått seg en trøkk. Moralen er å ikke sende noe som lett kan ødelegges som innsjekket bagasje. Forresten, røntgengjennomlysning ødelegger ikke pc'er (eller noe annet)!! Det er veldig lav stråling i disse maskinene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå