hølands_gutt Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 jeg kjøpte noen nye deler til en av lærerene på skolen, ettersom han ville ha en bedre pc på skolen. delene: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=25608. jeg starter maskinen, og venter på å boote, for jeg skal installere windows på nytt, idet jeg kommer i bootvindue så slår den seg av, så nå som jeg starter den, så kommer det opp alt av hdd og cd.rom osv.. også slår den seg av.. hva er feilen, er det noen muligheter det er noe med cd eller no? resten av delene er 20 gb hdd,pci-kort ikke ekspress. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Du må rette litt på link. Får bare opp "Denne handlevognen er ikke tilgjengelig fordi eieren ikke ønsker å dele den med andre lesere" Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 å ja:S takk jeg lurer på om det er hovedkortet. har ikke tid til å tenke på det nå. Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Sjekket at du har plugget i alt av strøm? Plugget i P4 kontakten også? Hvilken strømforsyning? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 hmm, høres ut som en feil jeg hadde når jeg bygde min første pc, da var problemet at jeg hadde kobla vifta til CPU på feil kontakt, og maskina slo seg av når det blei for varmt. Sikker på at alle koblinger er riktig? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 jeg er sikker at cpu sitter i cpu kontakta, jeg installerete en foxtron 350 watt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå