Gjest Slettet+1374861 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Prosjektgruppe søker en frivillig medarbeider med kompetanse innen SMS-tjenester på nett, og kommunikasjon mellom server/nettsted og telenett. Hvis du har dette håper vi du tar kontakt med oss med mulighet for å diskutere dette nermere. Ta gjerne kontakt via epost [email protected], msn [email protected], eller gjerne ta det her i forumet hvis du mener det kan komme noe ut av det. Har dere noen tips til kilder for å oppsøke slik kunnskap så si gjerne fra om det også. Lenke til kommentar
sqitfire Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Prosjektgruppe søker en frivillig medarbeider med kompetanse innen SMS-tjenester på nett, og kommunikasjon mellom server/nettsted og telenett. Hvis du har dette håper vi du tar kontakt med oss med mulighet for å diskutere dette nermere. Ta gjerne kontakt via epost [email protected], msn [email protected], eller gjerne ta det her i forumet hvis du mener det kan komme noe ut av det. Har dere noen tips til kilder for å oppsøke slik kunnskap så si gjerne fra om det også. 5784778[/snapback] Lite folk Noen som kan melde seg da Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 vel jeg har ingen kunskaper selv, men jeg liker ikke å se noen uten svar.. mulig det hjelper hvis du spesifiserer litt mer: hvilke språk har du tenkt å bruke?, hvilke OS har du tenkt å bruke? og hvis mulig litt om hva prosjektet går ut på. Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) jeg har meldt meg (edit: via msn that is) Endret 22. mars 2006 av dayslepr Lenke til kommentar
sqitfire Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 vel jeg har ingen kunskaper selv, men jeg liker ikke å se noen uten svar.. mulig det hjelper hvis du spesifiserer litt mer: hvilke språk har du tenkt å bruke?, hvilke OS har du tenkt å bruke? og hvis mulig litt om hva prosjektet går ut på. 5796771[/snapback] Ja jeg kan vell skrive det jeg vet... Tror vi skal bruke ITverden servene? Iallefall hvis vi skal bruke de er det Linux baserte... Planen var å utvikle en ny mobil side... Problemet vårt er egentlig KUN kommunikasjon mellom server og telenettet, altså eks sende sms fra nettsiden/serveren og ut til mobilnettet Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Problemet vårt er egentlig KUN kommunikasjon mellom server og telenettet, altså eks sende sms fra nettsiden/serveren og ut til mobilnettet dette kan jeg få til .. .. henger dere på IRC eller noe slikt? hvor mange er dere? -- det hadde vært greit om alle var med på dialog her Lenke til kommentar
sqitfire Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Problemet vårt er egentlig KUN kommunikasjon mellom server og telenettet, altså eks sende sms fra nettsiden/serveren og ut til mobilnettet dette kan jeg få til .. .. henger dere på IRC eller noe slikt? hvor mange er dere? -- det hadde vært greit om alle var med på dialog her 5798709[/snapback] ' Vi er 2 min msn er [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå