Gå til innhold

Kommunikasjon: Server/Nettsted -> Telenett

Gjest Slettet+1374861

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1374861

Prosjektgruppe søker en frivillig medarbeider med kompetanse innen SMS-tjenester på nett, og kommunikasjon mellom server/nettsted og telenett.

Hvis du har dette håper vi du tar kontakt med oss med mulighet for å diskutere dette nermere.

Ta gjerne kontakt via epost [email protected], msn [email protected], eller gjerne ta det her i forumet hvis du mener det kan komme noe ut av det.

Har dere noen tips til kilder for å oppsøke slik kunnskap så si gjerne fra om det også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prosjektgruppe søker en frivillig medarbeider med kompetanse innen SMS-tjenester på nett, og kommunikasjon mellom server/nettsted og telenett.

Hvis du har dette håper vi du tar kontakt med oss med mulighet for å diskutere dette nermere.

Ta gjerne kontakt via epost [email protected], msn [email protected], eller gjerne ta det her i forumet hvis du mener det kan komme noe ut av det.

Har dere noen tips til kilder for å oppsøke slik kunnskap så si gjerne fra om det også.

5784778[/snapback]

Lite folk :hrm:

Noen som kan melde seg da :w00t:

Lenke til kommentar

vel jeg har ingen kunskaper selv, men jeg liker ikke å se noen uten svar.. mulig det hjelper hvis du spesifiserer litt mer: hvilke språk har du tenkt å bruke?, hvilke OS har du tenkt å bruke? og hvis mulig litt om hva prosjektet går ut på.

Lenke til kommentar
vel jeg har ingen kunskaper selv, men jeg liker ikke å se noen uten svar.. mulig det hjelper hvis du spesifiserer litt mer: hvilke språk har du tenkt å bruke?, hvilke OS har du tenkt å bruke? og hvis mulig litt om hva prosjektet går ut på.

5796771[/snapback]

Ja jeg kan vell skrive det jeg vet...

Tror vi skal bruke ITverden servene? :hmm:

Iallefall hvis vi skal bruke de er det Linux baserte...

Planen var å utvikle en ny mobil side... Problemet vårt er egentlig KUN kommunikasjon mellom server og telenettet, altså eks sende sms fra nettsiden/serveren og ut til mobilnettet

Lenke til kommentar
Problemet vårt er egentlig KUN kommunikasjon mellom server og telenettet, altså eks sende sms fra nettsiden/serveren og ut til mobilnettet

dette kan jeg få til .. :) .. henger dere på IRC eller noe slikt? hvor mange er dere? -- det hadde vært greit om alle var med på dialog her :)

Lenke til kommentar
Problemet vårt er egentlig KUN kommunikasjon mellom server og telenettet, altså eks sende sms fra nettsiden/serveren og ut til mobilnettet

dette kan jeg få til .. :) .. henger dere på IRC eller noe slikt? hvor mange er dere? -- det hadde vært greit om alle var med på dialog her :)

5798709[/snapback]

'

Vi er 2

min msn er [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...