Gå til innhold

Tempraturer på 7800GTX?

Nitrius

Anbefalte innlegg

Æh...okay...kjører nå to stk 7800GTX i SLI...nå ble temperaturen litt høyere ja. begge kortene ligger rundt 50-55 idle og rundt 75 grader ved load. tempen på brikkesettet og cpu`en økte en del også. Det skal bli interresant til sommeren når romtemperaturen er 25 grader, da kan jeg sikkert bake brød inni kabinettet :hmm: . Hva med vannkjøling og SLI? er det noen som har det? har sett på vannblokker, men de bygger jo så mye ut...

Endret av BrickTop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig liker jeg AC-kjøleren meget godt, da den dytter den varme luften ut av kabinettet, noe som hjelper på tempen i resten av kabinettet. Har en, skal kjøpe meg en til til det andre kortet.

Om det er enkelt å skifte? Tja, det er ikke gjort på 5 minutter, men det er ikke vanskelig... Er bare å skru og skru og fjerne gammel saus og skit, og sette på ny... Tar vel en times tid, kommer an på om man er vant med sånt eller ikke, og hvor forsiktig man er.

edit: link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313237

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Personlig liker jeg AC-kjøleren meget godt, da den dytter den varme luften ut av kabinettet, noe som hjelper på tempen i resten av kabinettet. Har en, skal kjøpe meg en til til det andre kortet.

Om det er enkelt å skifte? Tja, det er ikke gjort på 5 minutter, men det er ikke vanskelig... Er bare å skru og skru og fjerne gammel saus og skit, og sette på ny... Tar vel en times tid, kommer an på om man er vant med sånt eller ikke, og hvor forsiktig man er.

edit: link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313237

5864574[/snapback]

Okay, tenker mest på om det er noe lodding inni bildet? noen ledninger som gir viften strøm osv..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...