V-by Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Denne tråden var veldig idiotisk av deg!Du snakker om å dyrke hamp/cannabis hjemme i vinduskarmen. Du snakker også om at "snuten" som jeg vil tro du mener politiet ikke kommer til og finne deg! Vist jeg nå, f.eks. hadde repportert dette til politiet kunne du få alvorlige følger av dette! Rapportert til forum administrasjonen! 5787343[/snapback] Etter det jeg veit så finnes det ikke en fnugg av ulovlig narkotika i dette huset. Så hva slags følger/straff kan jeg få får det? Ja. og finn den loven der det står at jeg ikke kan prate om det. Det om å dyrke det selv i vinduskarmen var ment som en spøk, men jeg skjønner jo at alle ikke skjønner slikt så jeg vil bare si: Det innlegget var veldig idiotisk av deg Endret 21. mars 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 En ting jeg lurer på, er frø ulovlig i Norge? regner egentlig med det, men skulle ikke forundre meg om det var lov...altså å kjøpe frø, men ikke bruke dem...er jo typisk norge det egentlig .. noen som veit? 5786023[/snapback] Frøene er lov å eie, ulovlig å kjøpe og er blir ulovlige når de begynner å produsere THC. Det sa iallefall folka på cropshop og de er en ganske dreven gjeng. Er kanskje derfor man ikke finner frø til salgs i norge. De mente kjøp fra utenlandske butikker lå i en gråsone. Tror likevel ikke jeg hadde giddet risikere noe med mindre jeg hadde tilgang til anonym postboks et eller annet sted. og til deg goggen90, ta deg en kringle. Jeg kunne påstått alt av uloveligheter på dette forumet og likevel kunne ikke snuten ha hevdet skit. For alt dere vet er jeg en bestemor på 83 som bor på papa ny guinea. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Norsk lov gjelder likevel, selv om andre mener at det er feiende flott å dyrke cannabis. Og til deg Sneakerholic, vi har IP-adressen din, tidspunktet innlegget ble skrevet og mulighet for å utlevere dette til politiet som senere også kan spore IP-adressen din til en ISP som kan route den til deg vha tidspunktet. Så spar oss alle for slike utsagn. Tråden stenges da den likevel ikke medfører noe matnyttig informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg