exence Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Heisann jeg vet ikke helt om dette er riktig postet, men.. jeg prøver Jeg får sånn popup nederst til venstre om at det er spyware på pcen min osv.. Bruker xoftspy, og denne fjerner altid 2 spyware.. en w32/spybot, og en bakdoor.spybot... Når jeg rebooter så er det borte, og popupen kommer ikke mer på en stund.. men etter noen timer, så kommer akkurat de samme spybotene tilbake.. noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? mvh Remy kaastad Takker for svar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei! Hvilken brannmur har du? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
exence Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Hei! Hvilken brannmur har du? Hilsen, efikkan. 5784737[/snapback] Eneste jeg veit, er at det er en brannmur i routeren vår.. pluss at jeg har noron antivirus 2005... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei! Hvilken brannmur har du? Hilsen, efikkan. 5784737[/snapback] Eneste jeg veit, er at det er en brannmur i routeren vår.. pluss at jeg har noron antivirus 2005... 5784825[/snapback] Hei igjen. Du bør legge inn en god brannmur på pcen din, siden routeren kun stopper enkelte porter. Jeg anbefaler den gratise brannmuren ZoneAlarm. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
exence Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Hei! Hvilken brannmur har du? Hilsen, efikkan. 5784737[/snapback] Eneste jeg veit, er at det er en brannmur i routeren vår.. pluss at jeg har noron antivirus 2005... 5784825[/snapback] Hei igjen. Du bør legge inn en god brannmur på pcen din, siden routeren kun stopper enkelte porter. Jeg anbefaler den gratise brannmuren ZoneAlarm. Hilsen, efikkan. 5784977[/snapback] Takker for svar Lenke til kommentar
berxter Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Du kan installere adaware (med VX2cleaner)(google) og MS Windows Defender (fra majorgeeks.com) og kjøre begge fra safe mode. En runde CrapCleaner (google ccleaner) gjør ingen skade heller. Dersom det ikke virker bør du starte en ny tråd i forumkategori sikkerhet. Bernt K Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ja ad-aware er veldig praktisk. Men det hjelper lite uten en brannmur som hindrer nytt i å komme inn. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ja ad-aware er veldig praktisk. Men det hjelper lite uten en brannmur som hindrer nytt i å komme inn. Hilsen, efikkan. 5785222[/snapback] Ja, riktig som du sier også. Skaffer du deg ikke en brannmur fort som mulig, så drar bare de virusene du har mere driittt inn på maskina di! Bruker selv Zone Alarm, og er meget fornøyd! Lenke til kommentar
berxter Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ja, selvsagt, men det regnet jeg jo med... Noe stopper i routeren, og Norton har jo en grei brannmur, hvis den er aktiv. Gikk/ går ut fra at problemet er at xoftspy ikke klarer å fjerne dropperfila/ene. Bernt K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå