Degeim Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Emnet mitt var nok dessverre ikke helt løst likevel. Nå sitter jeg fast på MenuStrip1 og dens undermenyer (kalt ToolStripMenuItem). Desse lar seg ikke endre med koden jeg fikk. Jeg klarer heller ikke å tippe meg frem til hva jeg skal loope gjennom, som i de andre tilfellene. Jeg klarer å finne hovedmenyene (Fil, Rediger, Hjelp, osv), men ikke knappene inne i desse, eller knappene inne i menyene inne i desse. Her er koden jeg bruker for å finne desse. For Each TsMi As ToolStripMenuItem In MenuStrip1.Items 'MsgBox(TsMi.Name) Next Og der sitter jeg fast. Forslag? Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Du mener popup-vinduene for åpne, lagre, print osv? Tror disse er noe som ligger i systemet og språket som brukes er det som systemet har som default. Jeg vet ikke hvordan disse endres. Kanskje det er noen properties som kan bytte language på. Ellers blir du nødt til å lage dine egne slike vinduer. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Du mener popup-vinduene for åpne, lagre, print osv? Tror disse er noe som ligger i systemet og språket som brukes er det som systemet har som default. Jeg vet ikke hvordan disse endres. Kanskje det er noen properties som kan bytte language på. Ellers blir du nødt til å lage dine egne slike vinduer. 5797735[/snapback] Jeg kan jo endre text-propertien i vanlig design-modus, og osgå i kode (TekstToolStripMenuItem.text="Hei"), så det er ikke bare systemet, i alle fall. Men ok, takk uansett:) Endret 23. mars 2006 av Degeim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå