Krankemot Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 skal hente min ipod i morgen det står at det er i theresesgate 16. med det er mange "oppganger" eller bokstaver, kan noen si meg hvor man skal gå der inne? Hilsen Snorer Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 skal hente min ipod i morgen det står at det er i theresesgate 16. med det er mange "oppganger" eller bokstaver, kan noen si meg hvor man skal gå der inne? Hilsen Snorer 5784494[/snapback] er du sikker på at det er et fysisk lager der? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hente i Oslo (Theresesg 16, Man-Søn) står det på websidene dems, siden de ikke oppgir noe annet er det sikkert bare et bygg med den adressen så tror ikke du går deg vill, envt kan du gå inn på enrio.no og skrive ut kart over området rundt den adressen Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 takk for svar... faren min henter den senere idag.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå