hdanielsen64 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei Leste i et datablad for lenge siden om en slags fjernkontroll man holdt i hånden, som var laget med tanke på presentasjoner på pc. Denne kommunisterte med pcen trådløst via en dongel i USB-porten, og gjorde at man f.eks. kunne bytte lysark på Powerpoint. Noen som vet hva jeg snakker om, og om det er mulig å få tak i noe slikt? Alle svar mottas med takk! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg mener jeg kan gjøre det med min SonyEricsson mobiltelefon og en blåtann-adapter i PC'en. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Denne passer bedre i mus/tastatur o.l, flyttes fra annet om hardware Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Jeg mener jeg kan gjøre det med min SonyEricsson mobiltelefon og en blåtann-adapter i PC'en. 5784318[/snapback] Får vel teste det;) Noen andre forslag/linker? Ingen? Endret 25. april 2006 av hdanielsen64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå