GOKVELD Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg får ikke slettet bilder som jeg har brent på cd.. Det kommer frem at de er skrivebeskyttet... Vet noen hvordan jeg sletter skrivebeskyttede filer eller å gjøre sån at de ikke blir skrivebeskyttet?? Har også hørt om ett program som sletter de uansett om de er skrivebeskyttet!! Trenger hjelp!! Imaggttt.bmp Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Med mindre det er en RW cd er det nok for sent.. Brenn en ny cd, uten nevnte filer, det er nok det enkleste. Lenke til kommentar
GOKVELD Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Men hvordan sletter man alt på cd-en?? Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hva i all verden gjør den posten her? Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Men hvordan sletter man alt på cd-en?? 5784891[/snapback] Hiv den i microen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Men hvordan sletter man alt på cd-en?? 5784891[/snapback] Brenning av CD-R og DVD-R er permanent. Det vil si du kan ikke endre noe på den etter du har brent plata. Etter plata er brent kan den kun leses - ikke skrives/endres/slettes. CD-RW og DVD-RW står for ReWrite som tillater deg til å brenne om plata gjentatte ganger, og dermed endre innholdet. Hvor mange ganger CD-RW og DVD-RW kan brennes om før de blir ubrukelige, vet jeg ikke. Du kan heller ikke gjøre om en CD-R eller DVD-R til CD-RW eller DVD-RW siden R og RW har fysiske forskjeller. Skal du ha RW-plater må du spesifikt kjøpe plater for ReWrite. Endret 21. mars 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg