PoL-E Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hvilken pop-up killer er best?? Har hørt att noen pop-up killers ikke funker i det hele tatt (!).. så for å spare tid med evt duds, spør jeg dere om råd Lenke til kommentar
shahin Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Til venstre er det en søkefunksjon. Bruk den så finner du minst 10 tråder om dette :smile: _________________ Shahin (aka. stratcast) | [email protected] [ Denne Melding var redigert av: shahin på 2002-09-24 18:59 ] Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Den 2002-09-24 18:57, skrev shahin: Til venstre er det en søkefunksjon. Bruk den så finner du minst 10 tråder om dette :smile: _________________ Sorry,, my bad Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 jeg laster ned popupkiller nå. vet ikke om d duger, men d r verdt et forsøk... Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Adsgone er helt glimmrende synes jeg. Gunder Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 hentet fra http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=46793&forum=61 pga jeg er lat og gidder ikke å skrive dette opp igjen... :smile: Postet: 2002-08-25 17:13 ID: 16 -------------------------------------------------------------------------------- jeg er en enkel kar som sitter på en treg oppringt linje, og er av natur meget upåvirkelig av reklame både på tv og internett. hovedproblemet mitt med internett reklame er det tar så fryktelig mye bandbredde og nedlastnings tid når jeg surfer innom forskjellige sider som absolutt må hive opp et par fullskjerms popup's samt laste ned ca 50-150kb med bannere og reklame på 'hovedsiden' og en masse annen dritt. har drevet og søkt og lett etter et freeware program som kunne løse mine problem og irritasjonsmomenter med internett surfing og jeg mener nå at jeg har funnet løsningen. The Proxomitron dette programmet er 100% gratis, og jeg elsker det etter to uker prøving. ---- So, what the heck is a Proxomitron anyway? Have you ever wished you could turn off some of those fancy new HTML features your web browser supports? Are you tired of pages filled to the brim with blinking banners, pop-up windows, and other such aggravations? Enter The Proxomitron, Re-Writing the web Your way... Using special HTML filters, the Proxomitron can transform web pages on the fly - changing most anything you wish. Speed your browsing by saying goodbye to slow loading cyber spam and other web-gimmickry. Customize pages to suit your tastes. Take control of your web viewing, and don't be slave to some web-master's whims. It works with most any browser (not just the big two) and, for starters, can do the following keen things... Stop or limit Pop-up windows Control MIDI music and other sounds Freeze animated .GIFs - load only the first frame Kill most all advertising banners Stop Web-Branding and other scripts added by web space providers Stop Pop-up alert/confirm boxes Remove slow web counters Stop web pages and ads from "auto-refreshing" Remove Dynamic HTML Prevent getting stuck in someone's frames Remove frames or tables altogether for that matter Kill or change selected Java scripts and applets Add your own scripts to pages! Remove or replace web page and/or table background images Stop Status bar scrollers Unhide URLs obscured by status line text Convert blinking text to bold Remove Layers and Style sheets Automatically re-write or redirect URLs Create lists of sites to block or allow Create similar lists for just about anything else And as they say, much, much more... --- mye mye mer.. f.eks du trenger bare en kopi av programmet for å gjøre ett helt nettverk fri for reklame, det er bare å kjøre proxomitron på inet boksen og så spesifisere i programmet at den skal godta forespørsler fra internnettverket, gå en runde til alle boksene på nettverket og spesifisere i browserene at den skal bruke HTTP proxy og da er browseren reklame fri.. fungerer på alle browsere og OS, så lenge proxomitron kjører på en windows boks (eller en nix/linux box med wine) Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 21:42, skrev Prelude:jeg er en enkel (klippeklippe) nix/linux box med wine) så enig, så enig. proxomitron er helt genialt bra. :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 18:54, skrev PoL-E:Hvilken pop-up killer er best?? Opera, uten tvil :smile: Lenke til kommentar
morbo Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Det er en brillefin popupkiller innebygget i Mozilla. Dessuten burde jo Mozilla være et klart valg for de fleste uansett Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: tunefish skrev (2002-09-24 19:23):jeg laster ned popupkiller nå.vet ikke om d duger, men d r verdt et forsøk... Pop up stopper er min favoritt. http://www.panicware.com/ Lenke til kommentar
sandman Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Ettersom Opera har innebygd popup-killer, er det bare enda en grunn til å bruke Opera som browser. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 22:02, skrev morbo:Det er en brillefin popupkiller innebygget i Mozilla. Dessuten burde jo Mozilla være et klart valg for de fleste uansett helt klart, mozilla er jo genialt, gratis og uten reklame http://www.mozilla.org Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå