lucky666 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Skal kjøpe bærbar pc til dattera til konfirmasjon.Må også si at jeg er totalt blank da jeg kommer til bærbart.Søker derfor hjelp her Hun skal kun surfe og gjøre enkle skoleoppgaver på den.Spille kan hun gjøre på den stasjonære sier hun. Noen med innspill på hva/hvor jeg får mest for pengene? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 hm, det kommer litt ann på prisklassen.. skal den være veeeeldig billig, har du noen spesielle krav til batteritid e.l ? Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hvilken pris tenker du på? Her har du en som gir mye for pengene og den er på tilbud http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=64850 Du bør se på Dell.no sine bærbare maskiner som Inspirion 9400 og Inspirion 6400 Lenke til kommentar
tixomas Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 vet noen hvordan den hp nevnt over takler spill. går den ann og kjøre ikke veldig krvende 3d spill på den som feks cs og civ 4 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Hvilken pris tenker du på? Her har du en som gir mye for pengene og den er på tilbud http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=64850 Du bør se på Dell.no sine bærbare maskiner som Inspirion 9400 og Inspirion 6400 5784179[/snapback] Tenkte på 5000-7000 omtrentlig.Den du linker til,holder greit til min datters bruk i allefall.Batteritid er jeg faktisk litt usikker på,men hva er bra og dårlig der da? Skal sjekke ut Dell sine pcer også Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Jeg ville ha kjøpt en maskin pr dags dato med 15,4 widescreen, veldig stor forskjell på den og vanlig 15 som flere og flere begynner å gå bort i fra. Ellers er det et godt tilbud på den HP maskinen må jeg si, god batteritid er 4 timer dårlig er 2. Endret 21. mars 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
Lurifax85 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg ville sagt at mest for pengene for øyeblikket er laptoppene til whitebox. får god ytelse til en billig penge. Sjekk det ut selv: www.whitebox.no Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg ville sagt at mest for pengene for øyeblikket er laptoppene til whitebox. får god ytelse til en billig penge. Sjekk det ut selv: www.whitebox.no 5786833[/snapback] Du glemmer en veldig viktig sak, og det er at Whitebox er den nettbutikken som det omtales mest negativt har på forumet... Whitebox er den siste butikken jeg ville kjøp pc fra (bare en advarsel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå