rodent Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 ehh, jeg har en disk som jeg la inn win 98 på, så kjøpte jeg meg en ny disk som jeg la inn win2k på. Men jeg beholdt den gamle disken som primær, for å ha '98 i reserve, og etter ca 4 dager angret jeg som en hund. Er det noen som vet om jeg kan få fikset dette slik at jeg kan sette den nye disken som primær, og "ordna" win2k slik at den klarer å boote derfra uten å formatere disken og legge inn alt på nytt?? Bootmanager og MBR ligger jo nå på den "gamle" disken min hjælp meg, en som angrer Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 jeg ville tatt et par formeteringer og innstallert alt på nytt. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Siden du har de på to separate disker kan du vel bare velge den ny HD'en i boot-sequence i bios? Lenke til kommentar
rodent Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 18:54, skrev tunefish:Siden du har de på to separate disker kan du vel bare velge den ny HD'en i boot-sequence i bios? ehh, problemet er, sånn jeg har forstått det at all boot info ligger på den gamle disken(som jeg vil ha bort), jeg vil ha den nye som primær disk, men den er ikke no system disk nå........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå