Drunken_Master Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Hei, jeg har nå prøvd meg litt på includescript. Syntes det fungerer kjempebra, bruker nå scriptet til http://mortz.tjokk.net. Jeg skal også bruke Bildegalleri scriptet som han har laget. Men får ikke bildegalleri til å fungere når jeg bruker includescript. Men får det til med iframes. Noen som kan hjelpe meg? Jeg har søkt litt rundt, men ikke funnet svar. Så ikke klag om det finnes andre steder. Og jeg er ganske ny med dette... Takk hvertfall. Endret 20. mars 2006 av Drunken_Master Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Har du husket og endre variablene i bildegalleri.php ? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Har du husket og endre variablene i bildegalleri.php ? 5787911[/snapback] Har endret det slik jeg tror det skal være. Men har du satt opp disse scriptene sammen før? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg klarte å få det til nå =D Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg har brukt dem ja. Hva var løsningen da ? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Jeg har brukt dem ja.Hva var løsningen da ? 5791397[/snapback] Jeg kasta bare bildegalleri.php inn i inc mappa til include scriptet og så resten av bildegalleri tingene i hovedmappen /public_html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå