Movieheart Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Har i det siste hatt en del problemer med at prosessoren har stått på 100% usage og gjort pcen ufattelig treg. Det har funket å restarte pcen, men det er jo ikke normalt at jeg må restarte 2-3 ganger daglig. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ctrl-alt-del og sjekk hva som bruker så mye prossessorkraft og eventuelt restart den prossessen. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hadde det samme tullet jeg også...Fant ut at det var msn som brukte 100% av cpu`n...Var bare og avslutte og starte msn igjen så virka alt normalt...Men sant skal sies så er det sikkert mange andre grunner til at cpu`n bruker 100%....dette er ihvertfall en av grunnene til at den gjør det.... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Hadde det samme tullet jeg også...Fant ut at det var msn som brukte 100% av cpu`n...Var bare og avslutte og starte msn igjen så virka alt normalt...Men sant skal sies så er det sikkert mange andre grunner til at cpu`n bruker 100%....dette er ihvertfall en av grunnene til at den gjør det.... 5783842[/snapback] Jeg fant ut akkurat det samme jeg og nå. Hver gang jeg åpner msn vinduet med alle kontaktene i så kommer cpu'en opp på 100% med en gang. Er det ikke noen annen måte enn å restarte msn på da? Lenke til kommentar
revol2k Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Prøv å laste ned en annen versjon av MSN da. Eller reinnstaller den versjonen du har. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det beste er vel og laste ned msn fra Messenger.com hvor originalen ligger og bruke den... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Det beste er vel og laste ned msn fra Messenger.com hvor originalen ligger og bruke den... 5784044[/snapback] Har skaffet meg Msn Live Messenger 8.0 nå... Fungerer myyye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå