Endre visningsnavn Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) - Endret 30. mai 2011 av Tao is Taokaka Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Spilte Morrowind en del, har også vært borti Arena og daggerfall men det er ikke mye Uansett, skal være enig at jeg kjøper det litt pågrunn av all hypen det er rundt spillet for tiden, men jeg har også sagt til meg selv siden vi fikk vite om spillet at jeg har tenkt til å kjøpe spillet når det kommer ut. Jeg har også ingen tvil om at spillet kommer til å slå ann hos mange, men det er sikkert noen som blir skuffet. Jeg gleder meg værtfall. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Vel jeg digger morrowind pga, friheten og alt egentlig (bortsett fra at den til tider er den styggeste vulkanøya jeg har sett). Og jeg tviler på at oblivion blir noe dårligere. + naturen Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Vel, spillte Morrowind for første gang for to år siden, så potensialet, men syntes det ble for grått og tomt. Oblivion ser derimot ganske så omvendt ut Elsker rpg sjangeren, og til dags dato ser det for meg ut som ingen kan måle seg med oblivion når det gjelder frihet o.l Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Elsker rollespill. Jeg har spilt nesten alt av nyere rollespill. så derfor blir Oblivion et must. Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Spillte Morrowind. Likte det godt da, men var ikke mye til rollespiller. Så jeg skal prøve meg på nytt med Oblivion. Dessuten kommer det til å eie ! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Spelte som mange andre Morrowind, og synes det var eit knallbra spel. Så naturlig er det jo å gå til anskaffelse av neste spel i serien. Diverse videoer og skriverier på nettet har ikkje akkurat dempa forventningane. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Anskaffer det overhode ikke pga hypen i vertfall. Spillte Morrowind litt da det kom ut i 2002, men dabba av pga pcen min var elendig i forhold til spillet den gang. Starta igjen i 2004 og ble totalt oppslukt i spillet (kanskje mer enn mitt eget beste). Var også da jeg fant ut at Bethesda holdt på å utvikle neste spill i serien, så da falt det rimelig naturligt at det skulle jeg ha. Ellers så liker jeg godt RPG. Holdt en del på med tradisjonell "Pen and Paper" rollespill da jeg var mindre. Endret 20. mars 2006 av Istapp Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg ble hektet på TES serien i 2002, da Morrowind fulgte med det splitter nye Geforce4 TI 4200 kortet til en venn av meg. Jeg installerte Morrowind på hans maskin bare for å se hva slags spill det var, og jeg ble umiddelbart blendet av den fantastiske grafikken. Å se vannet langs kystlinjen ved Seyda Neen for første gang gjorde enormt inntrykk på meg, for en så realistisk gjengivelse av vann hadde jeg aldri sett tidligere i noe spill. Drevet utelukkende av den flotte grafikken begynte jeg å spille så smått, og etter en liten stund var jeg helt sugd inn i Elder Scrolls -universet. Siden fikk jeg låne spillet med meg hjem, hvor jeg satte meg skikkelig inn i spillet og dets fortryllende natur. Det tok ikke lang tid før jeg konkluderte med at dette var det beste spillet jeg hadde prøvd noen gang, og siden den gang har jeg holdt på den meningen. Etter å ha lånet hans kopi en stund kjøpte jeg min egen versjon, og etter hvert også de to utvidelsespakkene Tribunal og Bloodmoon. Den dag i dag spiller jeg fortsatt Morrowind, med dem samme karakteren som jeg opprettet i 2002. Jeg har i den senere tid fått hendene i de tidligere spillene i serien, Arena og Daggerfall, som jeg nå nyter til det fulle. Som en naturlig konsekvens av dette har jeg også gått hen og lest lore, og tilegnet meg masse deilig kunnskap om TES universet. Grunnen til at jeg har kjøpt Oblivion kommer som en naturlig konsekvens av min hengivenhet til serien, jeg kjøper det i ren kjærlighet. Jeg håper å få den samme følelsen jeg fikk som 12-13 åring, da jeg for første gang tok de første skrittene vekk fra Seyda Neen, og ut mot det totalt ukjente. Det var den gang jeg ikke viste hva som lå bak neste stein, hvilke skatter som verdene gjemte, og hvilket eventyr som skulle utfolde seg. Kort sagt, jeg ønsker å gjenoppleve eventyret en gang til. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Grunner til at jeg kjøper Oblivion: 1. Jeg elsket Morrowind, og vet at Bethesda leverer varene. 2. Jeg vil støtte Bethesda, for jeg vil ha Elder Scrolls V! 3. Jeg elsker rollespill med stor frihet! 4. Oblivion ser helt fantastisk ut, rent grafisk sett (nei, jeg er ikke en grafikkhore, men jeg liker god grafikk. ) Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 - De har jobbet veldig lenge med spillet. (4 år) Og jeg vet de vil fortsette å jobbe med det. - Oblivion er et perfekt spill for meg, det inneholder alt jeg liker. Noen av de tingene: Frihet Variasjon Mange måter å spesialisere seg på Bra måte å lage nye karakterer på Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hypen. Ingen tvil om det. Har ikke spillt gjennom andre RPGs enn KOTOR1 og 2, men de likte jeg jo ganske godt. Grunnen til at jeg tror Oblivion vil falle i smak hos meg er voiceactingen. Å spille spill som Morrowind og måtte lese side opp og side ned for å luke ut nyttig informasjon er for meg lite men smerte. Ihvertfall når jeg er helt ny til spillet og konseptet. Lenke til kommentar
TheroNius Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Sinnsvak grafikk (ber til høyere makter at jeg kan kjøre det meste på max ) Rått gameplay (ri på hest, den nye kampsystemet, muligheten til å bruke stealt osv) Friheten og den store verden, som virkelig får deg til å føle at du er der! Endret 20. mars 2006 av TheroNius Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Ble hektet på Arena når det kom. Senere ble Daggerfall det spillet jeg har spillt mest noensinne(Nei, jeg rundet det aldri). Spillte til og med Battlespire og Redguard. Og selvfølgelig Morrowind. Og siden Oblivion ser ut til å rette opp feilene fra Morrowind og ta serien et par drastiske hakk nærmere sitt potensiale, så er det klart at jeg må ha det. Endret 20. mars 2006 av Niskivara Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Tipper det er mange som skaffer seg spillet pga hypen som kommer til å legge det bort etter kort tid. De vil rett og slett gå seg bort i all valgfriheten. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Tipper det er mange som skaffer seg spillet pga hypen som kommer til å legge det bort etter kort tid. De vil rett og slett gå seg bort i all valgfriheten. 5784084[/snapback] Eller de ser lyset... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 var innom en venn i slutten av 2002 da han spillte morrowind, syns det så kult ut og spurte om å låne spillet, og etter en kort omgang tortur fikk jeg låne det, ble helt forelsket(første skikelige RPG jeg spillet,) og likte det så godt at jeg gikk tilbake og spillte de 2 første spillene i serien, spiller nå morrowind igjen for 12 gang eller noe, og veldig gøy enda. jeg har stor tro på at de vil klare å gjøre OB like bra, derfor kjøpte jeg det. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 si det enkelt og greit. Blei hekta på morrowind, likte den deilige frihetsfølelsen. Og regner med å gjennoppleve denne følelsen i OB, bare enda bedre. Og seff elsker jeg rpg sjangeren. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Enkelt å greit fordi jeg har vært hekta på serien etter at Daggerfall plutselig en dag kom inn i livet mitt. Og fordi jeg rett og slett digger gode RPG'er. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Har ikke spilt noen av TES spillene før, så dette skal bli interessant. I følge beskrivelsene jeg har fått av de som har spilt denne serien før, så virker spillene som skapt for meg, digger rollespill. Kjøper det også pga hypen rundt det, trailerene jeg har sett gjør meg ikke akuratt mindre hyper heller! Go Oblivion! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå