willmac Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei, har i to år vært eier av Eizo FlexScan 557L 17" (avbildet under) og har forguder den lille skjermen min og nyter den ennå den dag i dag. Saken er att jeg har store problemer med og velge enten sommer hjul til bilen min eller ny skjerm Og håper noen kan gi meg nokk mot til og gidde og legge ut 8000kr for ny skjerm framfor nye sommer hjul på bilen Har som noen vil kalle det, skjerm fetish, og mener skjerm er det viktigste ved en pc. Men for og komme til saken, Jeg har sett på Eizo FlexScan S2100 som er ganske fersk og ny og har disse spesc. Generelt * Skjermtype: LCD * Størrelse: 21 tommer * Maksoppløsning: 1600 x 1200 punkter * Responstid: 8 ms * Lysstyrke: 300 cd/m2 * Kontrast: 1000 :1 * ISO 13406-2: Ja * Tilkoblinger: D-Sub / VGA, DVI * Vekt: 9.7 Kg * Strømforbruk: 70 Watt Hva mener dere, dropp skjermen eller kjøp mens man ennå har penga Lenke til kommentar
willmac Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Ingen som kan hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå