Lifeform Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Hei, Er det noe vits å oppgradere maskinen med Windows XP Pro 64 om man har støtte for dette i prosessor/hovedkort? Fikk levert en maskin med Windows XP Home som jeg skal bruke på jobben her. Prosessoren i maskinen er en Amd Athlon 64 X2-prosessor. Blir enten 64 eller vanlig XP Pro. Hva ville du valgt? Er det forresten noe vits - stor forskjell å installere Windows helt fra scratch her ? Dvs droppe upgrade versjon. Endret 20. mars 2006 av Lifeform Lenke til kommentar
CSM Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg har brukt begge versjoner, men merker ikke noe forskjell på dem. Kan være at nye 64bits programmer funker bedre på x64, men jeg har ikke fått noe mer "sprut" med det ihvertfall Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Jeg har brukt begge versjoner, men merker ikke noe forskjell på dem. Kan være at nye 64bits programmer funker bedre på x64, men jeg har ikke fått noe mer "sprut" med det ihvertfall 5783365[/snapback] Kei...! Knuser på med 64-bits her da... (så sant den finnes på norsk...) Endret 20. mars 2006 av Lifeform Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Gikk for vanlig XP allikevel... Las det var så dårlig driverstøtte for 64. Heller vente på VIstaen til høsten eller våren igjen (avhengig av hvilken vers jeg velger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå