Br?stopp Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Fatter ikke hvorfor denne plutselig er tom. Alle programmene er intakte, men jeg må gå via C:\Documents and Settings\All Users\Start-meny\Programmer for å åpne programmene. Litt merkelig for dette er vel mappen programstartfilene skal ligge i. Eller er jeg helt på jordet, eller helt feil jorde i tillegg. Har prøvd å restarte maskinen neon ganger, men mappen er fortsatt tom. Kan noen fortelle meg hvordan jeg får orden på dette igjen? Endret 20. mars 2006 av BråStopp Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Når tid forsvant disse ? 5783337[/snapback] I løpet av natt til i dag. Det samme har vissnok skjedd med min sønns maskin også. Får ikke sjekket dette nå. Alle snarveiene til programmene ligger normalt i Administrator mappen under dokuments and settings, men hele mappa er borte. Der ligger også favorittter Cookies, Lokale innstillinger(skjult mappe) osv. I explorer så eksisterer fortsatt favorittene og alt virker som det skal bortsett fra førstnevnte problem. Jeg har også kjørt en systemgjenoppretting to dager bakover, men resultatet er som det er fortsatt. Det eneste jeg ikke har gjort foreløpig er å søke etter administratormappe i "søk" funksjonen. Takker hjerteligst for tips om hvordan jeg får dette i gang igjen. Virus er jeg usikker på, da jeg har 4 maskiner til i huset med så og si samme oppsettet, og de fungerer perfekt i start menyen. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ligger programmene i "Legg til og fjern programmer"? Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Av en eller annen årsak, har jeg klar å flytte mappen "Admininstrator" i documents and settings over på en 1394 (Firewire) ekstern disk. La den tilbake der den hører hjemme, og dermed er alt som før Takker dere som bidro til å hjelpe til. Beste hilsen Bråstopp Endret 20. mars 2006 av BråStopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå