Gå til innhold

Har xbox 360 HDMI?

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man har jo som regel kun èn inngang av hver type. Èn komponent, èn HDMI, èn VGA eller DVI (eller DVI-I) osv.

Det flotte er jo at komponent-inngangen nå er reservert for 360, og i november kaprer PS3 HDMI-inngangen. Revolution vil ikke ha HD-støtte, og vil da mest sannsynlig ende opp med å få utdelt plass til RGB-inngangen min (alt etter hva slags kabler som blir å oppdrive til konsollen).

Hadde f.eks. både 360 og PS3 hatt HDMI, så ville det blitt ren krig om plassene hjemme hos meg. Synes det er veldig flott slik det er nå =)

Lenke til kommentar
Man har jo som regel kun èn inngang av hver type. Èn komponent, èn HDMI, èn VGA eller DVI (eller DVI-I) osv.

Det flotte er jo at komponent-inngangen nå er reservert for 360, og i november kaprer PS3 HDMI-inngangen. Revolution vil ikke ha HD-støtte, og vil da mest sannsynlig ende opp med å få utdelt plass til RGB-inngangen min (alt etter hva slags kabler som blir å oppdrive til konsollen).

Hadde f.eks. både 360 og PS3 hatt HDMI, så ville det blitt ren krig om plassene hjemme hos meg. Synes det er veldig flott slik det er nå =)

5808028[/snapback]

Er bare å kjøpe en spilter det. Finnes både HDMI, DVI, VGA og Component spiltere som spilter signaler i 2 eller flere. :D Så akkurat det store problemet er det ikke. Det er først når man får HD-DVD Blue Ray spillere at man vil merke forskjellen mellom HDMI og Componet. Da en vanlig DVD spiller ikke er HD klar og ergo man ser liten forskjel om den blir koblet med HDMI eller Component kabel til TV`en. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...