GLN Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Etter jeg formaterte pcen har ejg hatt mye problemer med internett tilkoblinga. Ingen ting untatt surfe på internett funka. Jeg ble mer og mer irretert. Men så fikk jeg opp en boks når jeg skulle logge på gmail, der det sto at klokka var feil, så gikk jeg ned på klokke instillingene og der sto det "20 mars 2005", jeg endra det til "20 mars 2006" og pluselig funka alt igjen, alle probleme forsvant og alt gikk som det skulle. Det er rart at en feil dato skal påvirke så enormt mye. Kansje feil forum, men fant ingen andre plasser, tenkte bare vis noen har det samme problemet... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Denne tråden passer bedre i "pcen min fungerer ikke og jeg aner ikke hvorfor". Flyttes fra annet om hardware. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hei! Vel i nettsider som er avhengige av klokkeslett så er det ikke rart at du fikk problemer. Men det er supert at Gmail sier ifra. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå