Ustedalen Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Har tverfaglig prosjekt i morgen, og gruppen min har bestemt at vi skal lage reklamefilm, i tillegg til å fortelle om virkemidler innen reklame. Tema for reklamen er: Kondomer! Vi skal lage to reklamefilmer, med samme tema. Den ene er i boks, men vi sliter litt med den andre. Vi har fått med engelsk læreren vår, som er en gammel, trøtt gubbe. Han har selv godt med på dette! Men vi vil på en måte "drite" han ut på en morsom, og humoristisk måte. F.eks at han ville selv si på slutten at det er best med total avholdenhet :!: Så har noen en idé til hva han skal gjøre på filmen? (det går selvsagt en grense på hva han går med på!) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 La han bare fortelle litt om kondomer og sex da. "Ja, jeg husker da jeg var ung, full av fest og liv.. osv... osv.. på den tiden hadde man jo ikke kondomer som er av samme kvalitet som i dag... osv.. osv.. ja, hehe, jeg husker Stine, en flott jente jeg møtte på en fest.. osv osv.. jeg brukte jo beskyttelse, men likevel kom det en liten kar ni måneder senere, det var verdens vakreste gutt. Så måtte jo Stine og jeg gifte oss da.. osv.. osv.. Ettersom årene gikk ble det jo endel fler regninger da. og det var jo endel styr å passe på vår lille Birger som ble en motebevisst ungdom med sugerør rett ned i lommeboken min. osv osv.. Men som sagt hadde vi jo ikke beskyttelse av samme kvalitet som i dag.. *la ham studere og fikle litt med en kondom slik at den strekkes og skytes bort mens han skvetter* *han ser inn i kameraet igjen* eller, det beste er vel total avholdenhet" Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Haha! Beste jeg har lest... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå