Luske_Ludvig Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei, mener å ha lest her at det ikke går ann å legge på tekst i Windows mediaplayer. Men WMP oppdateres jo, så. Hvordan får man på tekst på dvd i Windows mediaplayer? Har vedlagt et screenshot. Her er et spørsmål nr2 også. Hva gjør jeg når dvden ikke kan spilles av pga digital kopibeskyttelse? Eneste løsning jeg har funnet er å bruke DVD shrink, men det er jo en litt tungvindt vei... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Beklager at jegikke har skikkelig svar til deg men VLC media player som er gratis støtter tekster fra dvd. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg har brukt vlc endel og fant den fram igjen igår. Problemet der var at lyden forsvant ca hvert 20 min. Måtte restarte vlc for å få lyden tilbake Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Har aldri hatt problemer med lyd i VLC jeg iallefall. Sikker på at det ikke er noen instillinger i VLC som gjør det da? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Skal sjekke litt mer rundt VLC. Men vil helst spille av video i Windows mediaplayer. Tror WMP har bedre støtte for 5 kanals lyd osv. Cyberlink Power DVD er jo også et alternativ. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Her er et spørsmål nr2 også. Hva gjør jeg når dvden ikke kan spilles av pga digital kopibeskyttelse? 5782936[/snapback] Prøv et program som heter AnyDvd. Dette er et program kjører i bakgrunnen, som fjerner det meste av kopibeskyttelse uten at du merker det (hvis du lar dette programme starte samtidig som Windows så behøver du ikke gjøre noe, bare sette inn plata). Google etter dette programmet, og test prøveversjonen for å finne ut om dette er noe for deg. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Takk for tips om any DVD. Skal sjekke ut dette hvis jeg klarer å få frem undertekst i WMP. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Ok, ser ut som powerDVD løser alle problemer. Støtte for dualview, tekst og alt. Case closed inntil WMP kan vise undertekst. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Ok, ser ut som powerDVD løser alle problemer. Støtte for dualview, tekst og alt. Case closed inntil WMP kan vise undertekst. 5795650[/snapback] Mulig det er et skudd i blinde, men har du installert vobsub? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Om skuddet var i blinde eller i mørket, vet jeg ikke, men Etter 10 min googling, har jeg funnet ut at vobsub brukes til å legge tekst oppå filmen. En film må derfor rendres på nytt med tekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå