Gå til innhold

Gratistur i Porsche 993 Turbo!

DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du skikkelig englebarn?  :hmm:  Jeg hadde gitt fan i foreldra mine, som hadde svart slikt! At de kunne svare det da!? :nei: skumle foreldre, ikke frekt ment da, men de vil sikkert bare ditt egent beste, ELLER så er de missuligge! :!:

5804615[/snapback]

Sinnsykt surt altså... :hrm:

Men vil du, om du hadde en superbil (som jeg velger å kalle Porschen) latt en totalt fremmed sitte på. Hvis han spurte deg mest på tull på mail?

5804622[/snapback]

Viss jeg hadde hatt en slik bil hadde jeg det ja :yes:

Lenke til kommentar
Hehe, sett at personene du skulle la sitte på var kun ute etter å rappe bilen for å strippe den og selge delene? Nice.

Aldri i livet om jeg hadde latt en fremmed sitte på i min bil.

5899578[/snapback]

Skal vel litt til at en 14-åring hadde stjålet bilen til en voksen... Jeg ville ikke gjort det ivertfall :p
Lenke til kommentar
Er du 10 år? Trenger vel ikke spørre om lov til å få sitte på med en fyr du ikke kjenner. Hva er sannsynligheten for at han skal kjøre deg ut i skogen og drepe deg?

5921086[/snapback]

Har noe med tilliten da.. Sjangsen er vel 1 - 100000 elns... Like mye av grunnen var at mamma og pappa ikke vil at jeg skal spørre folk om slik. Fordi det er frekt..

Og det er det jo :p

Lenke til kommentar

Med faren så kan jo ikke turen bli spennende om han fyren må tenke på at, blaeh nå må han passe på å ikkje kjøre 2 km/h over fartsgrensen!

Eg hadde nok aldri sittet på med en fremmed eller latt en fremmed sitte på med meg, menmen... han e kanskje bare snill.

Et ønske jeg har er å testkjøre en konge sportsbil uten å tenke på dekk og motor osv... På en racerbane for eksempel! Og herre gud...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...