Khalifen Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Er du skikkelig englebarn? 5804615[/snapback] Han er det, jeg har sett bilde av han. Blond og gladkristen.... Neida, får håpe du kan få kjørt i bilen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Sitt på med mannen du, men husk vaselin. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Er du skikkelig englebarn? 5804615[/snapback] Han er det, jeg har sett bilde av han. Blond og gladkristen.... Neida, får håpe du kan få kjørt i bilen. 5806041[/snapback] Blond var jeg som liten og kristen er jeg fortsatt. Her er bildet hvis noen lurte på hva king_of_kong siktet til (Meg som liten) Sitt på med mannen du, men husk vaselin. 5806115[/snapback] Vaselin? Til hva? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Ved nærmere ettertanke, smør deg godt inn på forhånd, du. Eller stikk på en Beate Uhse og kjøp noe muskelavslappende krem eller noe... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Ved nærmere ettertanke, smør deg godt inn på forhånd, du. Eller stikk på en Beate Uhse og kjøp noe muskelavslappende krem eller noe... 5806208[/snapback] Er fortsatt ikke helt med på tankegangen din - Vaselin, for å komme ut av setet? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Skjønner du ingenting? Vaselin er sunt for skinn, derfor gjør du fyren en tjeneste ved å smøre deg inn på forhånd (alle Porscher har vel skinnsete?) så setene får seg en behandling. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Ved nærmere ettertanke, smør deg godt inn på forhånd, du. Eller stikk på en Beate Uhse og kjøp noe muskelavslappende krem eller noe... 5806208[/snapback] Er fortsatt ikke helt med på tankegangen din - Vaselin, for å komme ut av setet? 5806219[/snapback] For at det ikke skal gjøre vondt i endetarmen Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Du er jammen snål hvis du lar foreldrene dine bestemme dette. Du har jo forsåvidt godt med tid også, så mas, mas og mas på dem helt til mai nærmer seg. Da burde de nok ha skiftet mening vil jeg tro. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Du er jammen snål hvis du lar foreldrene dine bestemme dette.Du har jo forsåvidt godt med tid også, så mas, mas og mas på dem helt til mai nærmer seg. Da burde de nok ha skiftet mening vil jeg tro. 5806357[/snapback] Mest sannsynelig så vil jeg ikke la denne sjangsen gå ifra meg så finner nok en ordning. At pappa får sitte på først elns Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Kan vedde på at karen på andre enden ikke trodde han snakka med en 14 åring heller... Heller en 60 gammel kar som faktisk var interessert i å kjøpe bilen... Lenke til kommentar
Matias Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Tror du at han vil ha deg med på tur, når han finner ut hvor gammel du er? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jaja, da kan denne tråden stenges.Min mor og far nektet!! 5783201[/snapback] Hvorfor det? :/ 5783218[/snapback] Fordi de er så trangsynte som søren!!Åh, er det mulig! "Han er en fremed, du får ikke møte noen fra internett" 5783255[/snapback] Måtte du virkelig si det da? Si du skulle på younameit. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Kan vedde på at karen på andre enden ikke trodde han snakka med en 14 åring heller... Heller en 60 gammel kar som faktisk var interessert i å kjøpe bilen... 5807139[/snapback] Greit, da skylder du meg så mye du veddet. Les post #16 en gang til du... Tror du at han vil ha deg med på tur, når han finner ut hvor gammel du er? 5807380[/snapback] Samme svar til deg. Mail jeg fikk fra han: Det er ingen ting å bry seg om,jeg har vært 14 år å bilfrelst selv jeg,men heldivis så var det ikke noe internett da,da hadde nok folk måtte ha reist lenger for å kjørt meg.Du bare ringer du når det blir bart så snakkes vi da, jeg kjører gjennom *bostedet mitt* hver Onsdag, vi er en kompis gjeng med div hobby biler som prøver å treffes hver Onsdag på *et lite stykke herfra* Vertshus. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Okei, sorry for at jeg tvilte Men gratulerer da, gratistur i en Porsche er sikkert ikke å forakte Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Okei, sorry for at jeg tvilte Men gratulerer da, gratistur i en Porsche er sikkert ikke å forakte 5811047[/snapback] Hehe, om du leser enda lenger opp i tråden så finner du ut at det ikke ble noe av siden mamma og pappa nekter Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Okei, sorry for at jeg tvilte Men gratulerer da, gratistur i en Porsche er sikkert ikke å forakte 5811047[/snapback] Hehe, om du leser enda lenger opp i tråden så finner du ut at det ikke ble noe av siden mamma og pappa nekter 5811162[/snapback] Djeeez... Lykke til videre i livet. Foreldrene dine kommer sikkert til styre deg til du er noen å tyve! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hadde aldri fortalt noe slikt til foreldrene mine Hvorfor skulle de nå vite det? BTW: 993? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Du spør mammaen og pappaen din om det er greit hvis de får møte han mannen først. Så får sikkert pappaen din lov til å sitte på og, og det vil han sikkert... hvis han ikke er en sånn miljø-frik sosialist som sykler til jobb selv om det er vintern... Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Nu må du slutte og være så mamma og pappa dalt. Tenk du er snart 15 år, og nå må du begynne å ta dine egene valg her i livet. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Hadde aldri fortalt noe slikt til foreldrene mine Hvorfor skulle de nå vite det? BTW: 993? 5836643[/snapback] 993 ja... ombygd fra 911 til 993 Turbo... Du spør mammaen og pappaen din om det er greit hvis de får møte han mannen først. Så får sikkert pappaen din lov til å sitte på og, og det vil han sikkert... hvis han ikke er en sånn miljø-frik sosialist som sykler til jobb selv om det er vintern... 5836657[/snapback] Pappa har aldri syklet siden han var ungdom saa vidt jeg veit Nu må du slutte og være så mamma og pappa dalt. Tenk du er snart 15 år, og nå må du begynne å ta dine egene valg her i livet. 5836682[/snapback] Jeg nekter aa la denne sjangsen gaa fra meg saa jeg finner nok en ordning... Kom med forslag om dere kommer paa noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå