Gå til innhold

Gratistur i Porsche 993 Turbo!

DE1

Anbefalte innlegg

Hehe, var litt morsomt dette.

I går, ganske sent bladde jeg gjennom brukte Porscher til salgs bare fordi jeg simpelthen ELSKER Porscher!! :love:

Så fant jeg en som solgte sin Porsche 993 Turbo ikke så alt for langt herfra. Og sendte (mest på fleip med et stort ønske om et ja) mail til personen og spurte om ca. følgende:

Hei!  Hvor mye skulle du hatt for å svippe innom bostedet mitt og gi meg en kjøretur på 2 min? =P    Er nemmelig Porsche-entusiast... ;) 

Fikk mail i dag tidlig med svar:

Ingen ting skal jeg ha for det , bare koselig, men du kan ringe meg *nr.* når vi skriver Mai mnd,kjører ikke med bilen min på vinteren    911 hilsner fra *person x*

Jeg ble så glad at jeg skrek "YES" jeg :p Ble helt i 100

Beste morgenen på mange år! :D

Nå spørs det bare om mamma lar meg få sitte på med en fremmed! ;)

Bilde av bilen, dog ikke samme bilen. Bare bilde av samme type :p

1020816.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, da kan denne tråden stenges.

Min mor og far nektet!!  :hrm:

5783201[/snapback]

Hvorfor det? :/

5783218[/snapback]

Fordi jeg ikke får lov til å sitte på med en fremmet :hrm:

Åh, er det mulig!

"Han er en fremed, du får ikke møte noen fra internett" :hrm:

Endret av DE1
Lenke til kommentar
Jaja, da kan denne tråden stenges.

Min mor og far nektet!!  :hrm:

5783201[/snapback]

Hvorfor det? :/

5783218[/snapback]

Fordi de er så trangsynte som søren!!

Åh, er det mulig!

"Han er en fremed, du får ikke møte noen fra internett" :hrm:

5783255[/snapback]

"Mamma, jeg skal til Hamar i 5 dager og være sammen med masse internettfolk jeg ikke vet hvem er" "ok"

Fungerte fint når jeg var 14. Antageligvis var ikke mamma så glad i meg, men det er greit.

Lenke til kommentar

Denne tråden ble bare flau :ohmy:

No offence, men du må være skikkelig englebarn! ;) Ikke at det er noe galt med det.

Men hadde en kar sagt at jeg kunne sitte på i drømmebilen min, så hadde jeg gitt faen i hva foreldrene mine hadde sagt. Selv om jeg var like ung som deg! ;) Du er jo 14-15 om jeg ikke tar feil! :tease:

Lenke til kommentar
Urimelig av dine foreldre synes no eg.  ;)

Kanskje be pappa helse på han når han kjem?

5784683[/snapback]

Må nok finne på noe lurt ja, for jeg nekter å la en så stor sjangse gå fra meg :cry:

ouch.. kjipt det da.. enn hvis du får faren din til å bli med elns da??

5784698[/snapback]

Hehe, kanskje det ja! :)

Denne tråden ble bare flau  :ohmy:

No offence, men du må være skikkelig englebarn! ;)  Ikke at det er noe galt med det.

Men hadde en kar sagt at jeg kunne sitte på i drømmebilen min, så hadde jeg gitt faen i hva foreldrene mine hadde sagt. Selv om jeg var like ung som deg! ;) Du er jo 14-15 om jeg ikke tar feil!  :tease:

5785893[/snapback]

14 år ja. Var litt flaut å poste denne ja...

:blush:

Lenke til kommentar

Hehe... noe av grunnen til mamma og pappa var også at de synes jeg hadde bedt om for mye... :blush:

Mail fra fyren igjen

Det er ingen ting å bry seg om,jeg har vært 14 år å bilfrelst selv jeg,men heldivis så var det ikke noe internett da,da hadde nok folk måtte ha reist lenger for å kjørt meg.Du bare ringer du når det blir bart så snakkes vi da, jeg kjører gjennom *bostedet mitt* hver Onsdag, vi er en kompis gjeng med div hobby biler som prøver å treffes hver Onsdag på *et lite stykke herfra* Vertshus. 

Morsom quoting :p

Så nå får vi se da, hvordan jeg skal bruke denne mailen mot min mor og far :p

Lenke til kommentar
Om du er smart, så sier du ikke noe mer til din mor eller far. Bare vent til det blir bart, så ringer du fyren.

Bare si du stakk bort til en kamerat. :)

Så forteller du det noen år etterpå! ;) hehehe

5787068[/snapback]

- De ville sett det på det breie gliset mitt :p
Lenke til kommentar

Er du skikkelig englebarn? :hmm: Jeg hadde gitt fan i foreldra mine, som hadde svart slikt! At de kunne svare det da!? :nei: skumle foreldre, ikke frekt ment da, men de vil sikkert bare ditt egent beste, ELLER så er de missuligge! :!:

Lenke til kommentar
Er du skikkelig englebarn?  :hmm:  Jeg hadde gitt fan i foreldra mine, som hadde svart slikt! At de kunne svare det da!? :nei: skumle foreldre, ikke frekt ment da, men de vil sikkert bare ditt egent beste, ELLER så er de missuligge! :!:

5804615[/snapback]

Sinnsykt surt altså... :hrm:

Men vil du, om du hadde en superbil (som jeg velger å kalle Porschen) latt en totalt fremmed sitte på. Hvis han spurte deg mest på tull på mail?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...