SuprG Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 hei føler meg litt dum som ikke vet hva dette er men hva er å overklokke? var litt usikker på hvor jeg skulle legge dette innlegget Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 akkurat som å trimme en bil, bare innen pc, når du overklokker f.eks cpu så gjør du den raskere. enkelt og greit:P Lenke til kommentar
ntec Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 heiføler meg litt dum som ikke vet hva dette er men hva er å overklokke? var litt usikker på hvor jeg skulle legge dette innlegget 5782797[/snapback] duh, ikke noe å være flau over! Alle og en hver viste ikke dette i utgangspunktet, inkl deg om meg:) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg foreslår at du burde lese denne og de andre guidene der... Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 akkurat som å trimme en bil, bare innen pc, når du overklokker f.eks cpu så gjør du den raskere.enkelt og greit:P 5782835[/snapback] tnx.. haha idiotisk at jeg ikke viste va det var mn tnx :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå